تارتار خیلی زود از پیکان و فرکی انتقام گرفت
تارتار خیلی زود از پیکان و فرکی انتقام گرفت

شهر اولین ها//سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان انتقام شکست سال گذشته در ورزشگاه شهرقدس را از پیکانی‌ها گرفت. به گزارش شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در هفته ششم لیگ برتر مقابل پیکان تهران قرار گرفت و در حالی که این بازی تا ثانیه‌های پایانی با تساوی دو بر دو دنبال می‌شد، شاگردان مهدی […]

شهر اولین ها//سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان انتقام شکست سال گذشته در ورزشگاه شهرقدس را از پیکانی‌ها گرفت.

به گزارش شهر اولین ها، تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در هفته ششم لیگ برتر مقابل پیکان تهران قرار گرفت و در حالی که این بازی تا ثانیه‌های پایانی با تساوی دو بر دو دنبال می‌شد، شاگردان مهدی تارتار موفق شدند گل سوم را بزنند و ۳ امتیاز ارزشمند را در تهران به دست آورند.این اتفاق در شرایطی رخ داد که مهدی تارتار سال گذشته زمانی که هدایت پارس جنوبی را برعهده داشت، اتفاق برعکسی را تجربه کرده بود. در دیدار پیکان و پارس جنوبی سال گذشته هم بازی با تساوی دو بر دو ادامه داشت که در دقایق پایانی داور یک ضربه پنالتی به ضرر تیم مهدی تارتار گرفت و پارس جنوبی ۳ بر ۲ بازنده شد.

حالا تارتار با نفت مسجدسلیمان انتقام شکست در آن مسابقه را از حسین فرکی و پیکانی‌ها گرفته است.

نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار نتایج خوبی کسب کرده است. این تیم حالا با ۸ امتیاز و بدون شکست همچنان به مسیر خودش ادامه می‌دهد و بی‌تردید در آینده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.