تأکید فرماندار مسجدسلیمان بر لزوم بومی گزینی در جذب نیروهای ادارات شهرستان
تأکید فرماندار مسجدسلیمان بر لزوم بومی گزینی در جذب نیروهای ادارات شهرستان

سایت خبری شهر اولین ها// فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: ادارات و سازمانها در شهرستان بر بومی گزینی در جذب نیروهای جدیدالورود اهتمام ورزند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: مشکل کنونی مسجدسلیمان ،مشکل پول نیست و از ابتدای حضورم در شهرستان اساس فعالیت را […]

سایت خبری شهر اولین ها// فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: ادارات و سازمانها در شهرستان بر بومی گزینی در جذب نیروهای جدیدالورود اهتمام ورزند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: مشکل کنونی مسجدسلیمان ،مشکل پول نیست و از ابتدای حضورم در شهرستان اساس فعالیت را بر همدلی و وفاق برای رسیدن به هم افزایی بین نهادها و ارگان ها گذاشته ام و خوشحالم که تا حدود زیادی این هدف مهم عملی شده است.

وی خطاب به مدیران و مسئولین ادارات شهرستان عنوان داشت:حضور در جلسات اداری رأس ساعت صورت پذیرد و انتظارم از کلیه شرکت کنندگان در جلسات این است که طبق برنامه اعلام شده در جلسات حضور پیدا کنند. ضمن اینکه خروج مدیران از حوزه شهرستان بایستی حتماً به فرمانداری شهرستان اطلاع داده شود و در اینخصوص هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد بود.

گوروئی همچنین به ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان اشاره داشت و خاطرنشان ساخت:متولیان ساخت و سازها بایستی در خصوص بررسی مجوزها و کیفیت ساخت نظارت ویژه ای داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای در اینخصوص دستگاه مربوطه بایستی پاسخگو باشد.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان این موضوع که دستگاههای اجرایی شهرستان در تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات شهروندان همکاری بیشتری داشته باشند افزود: از دستگاه قضا در شهرستان تقاضا دارم تا در زمینه دادرسی و رسیدگی به پرونده های قضایی بخصوص اختلافات ملکی با سرعت و دقت عمل نمایند.ضمن اینکه کلیه دستگاهها و ادارات بایستی اولیت اولشان خدمت رسانی به مردم باشد.

وی با یادآوری جلسه آتی مدیریت بحران شهرستان که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار می شود بیان داشت: تمامی ادارات و نهادها با تدوین طرح مقابله با زلزله ، اقدامات پیشگیرانه در خصوص بروز خسارات احتمالی در هنگام وقوع زلزله را بررسی و در جلسه آتی مطرح نمایند.