به گواه آمار و ارقام ؛ این تیم ، ضعیف ترین تیم نفت مسجدسلیمان طی ۵ سال اخیر …
به گواه آمار و ارقام ؛ این تیم ، ضعیف ترین تیم نفت مسجدسلیمان طی ۵ سال اخیر …

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل جاری به ششمین فصل حیات حرفه ای خود ادامه می دهد و همچنان با نوسانات زیادی در میادین ظاهر می شود. عدم ارائه فوتبالی تماشاگرپسند و زیبا موجب گردیده که انتقادات زیادی متوجه کادرفنی و بازیکنان این تیم باشد. به گزارش سایت خبری شهر […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در فصل جاری به ششمین فصل حیات حرفه ای خود ادامه می دهد و همچنان با نوسانات زیادی در میادین ظاهر می شود. عدم ارائه فوتبالی تماشاگرپسند و زیبا موجب گردیده که انتقادات زیادی متوجه کادرفنی و بازیکنان این تیم باشد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، روزگاری نه چندان دور تیم های لیگ یکی و حتی لیگ برتری کشور چنان از حضور در مسجدسلیمان و انجام مسابقه در مقابل دیدگان خیل عظیم تماشاگران هراس داشتند که این مشخصه موجب گردیده تا بخش عمده ای از امتیازات کسب شده سالهای اخیر نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی رقم بخورد. اما آنچه در این فصل و با انجام فوتبال پرانتقاد و کم رمق نفتی ها شاهد بوده ایم موجب گردیده که عمده تماشاگران پرشور و علاقمند مسجدسلیمان با وجود رایگان بودن مسابقات حضور در خانه را به تماشای بازی در ورزشگاه ترجیح دهند. فاجعه ای که موجب گردیده نشاط و شادابی از فوتبال شهرستان رخت بر بندد.

با نگاهی به آمار و ارقام بجا مانده از حضور نفت مسجدسلیمان طی پنج سال حضور در لیگ آزادگان به این نکته خواهیم رسید که تیم نفت در فصل جاری از بسیاری جهات ضعیف ترین عملکرد خود را طی پنج سال حضور در لیگ دسته اول به ثبت رسانده است. با هم نگاهی به تک تک این موارد خواهیم انداخت تا جزییات این ادعا بیشتر نمایان گردد. ذکر این ضروری است که کلیه آمار از مجموع ۱۶ دیدار ابتدای تیم نفت طی ۵ فصل اخیر در لیگ آزادگان محاسبه شده است :

 کمترین برد : تیم نفت در فصل جاری ۴ برد را کسب نموده که در مقایسه با چهار فصل اخیر از این حیث با فصل ۹۱-۹۰ برابری می کند. هرچند که یکی از این چهار برد مربوط به دیدار برگزار نشده مقابل داماش گیلان بوده است.

بیشترین تساوی : از نظر کسب نتیجه تساوی ، تیم نفت با ۷ تساوی علاوه بر کسب نتیجه تساوی در ۴۴ درصد از بازیهای این فصل بیشترین مساوی را در طول این ۵ دوره لیگ آزادگان رقم زده است.

کمترین گل زده : ضعف گلزنی تیم نفت از آنجایی مشهود بوده که تنها ۱۱ گل (بجز ۳ گل دیدار برگزار نشده مقابل داماش) بثمر رسانیده و شش گل از آنها نیز از طریق ضربات پنالتی رقم خورده تا از این نظر ضعیف ترین خط آتش زردپوشان را طی سالیان اخیر شاهد باشیم.

نکات دیگر : علاوه بر موارد بالا ، تیم نفت با متحمل شدن ۵ شکست تنها در مقایسه با فصل ۹۱-۹۰ شکست کمتری داشته اند. ضمن اینکه حضور در رده دوازدهم جدول و اختلاف یک امتیازی با تیم رده هجدهم جدول خود موید این ادعاست که عملکرد نفت مسجدسلیمان در فصل جاری قابل قبول و تماشاگرپسند نبوده است.

با تمام این تفاسیر امیدواریم تا با اعمال تدابیر فنی و شایسته ای که مدیرعامل جدید باشگاه اندیشه خواهد نمود علاوه بر انجام فوتبالی هجومی و زیبا توسط زردپوشان نفت بار دیگر شاهد حضور تمااگران در ورزشگاه باشیم.

Naft zaeeif