به مناسبت ولادت امام هشتم از پیشکسوتان عرصه رسانه و خبر شهرستان مسجدسلیمان تجلیل شد
به مناسبت ولادت امام هشتم از پیشکسوتان عرصه رسانه و خبر شهرستان مسجدسلیمان تجلیل شد

شهر اولین ها//به مناسبت ولادت امام هشتم و با حضور برخی مدیران و امام جمعه مسجدسلیمان از پیشکسوتان عرصه رسانه وخبر شهرستان تجلیل شد به گزارش شهر اولین ها،این مراسم با مشارکت شهرداری گلگیر و در زورخانه پوریای ولی برگزار شد که این زورخانه در سال۱۳۱۸ در منطقه نمره ۱ تاسیس شد. در ابتدای مراسم […]

شهر اولین ها//به مناسبت ولادت امام هشتم و با حضور برخی مدیران و امام جمعه مسجدسلیمان از پیشکسوتان عرصه رسانه وخبر شهرستان تجلیل شد

به گزارش شهر اولین ها،این مراسم با مشارکت شهرداری گلگیر و در زورخانه پوریای ولی برگزار شد که این زورخانه در سال۱۳۱۸ در منطقه نمره ۱ تاسیس شد.
در ابتدای مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تبریک و شادباش ولادت امام رضا (ع) به حضور اقشار مختلف جامعه در این شب اشاره کرد وگفت:جلوه کوچکی از دلدادگی و ارادت مردم به اهل بیت را امشب دید و امشب مسجدسلیمانیها و بختیاری را در حرم حضور دارند و امام رضا در مردم ما دید که چه استعدادهایی مثل صیاد شیرازی،بهنام محمدی ها و خواهر محجبه ای که در المپیک درخشید و این بازتاب وجود مردم کشور ماست که امام رضا سالها پیش آمد و در اینجا حساب ارزی و ایمانی و انسانی افتتاح کرد.

وی ادامه داد:تشکر از همه که در این گود اصیل حلقه زدند و ورزش پهلوانی را انجام میدهند و الحمدلله روبه جلو هستیم و مسجدسلیمان هم روبه جلو هست،شهری که در ورودی آن نوشته شده است به پایتخت فرهنگی و هنری قوم بختیاری خوش آمدید و برا اثباتش مثال صنعت را میزنیم و کسی شک در این ندارد و قطب خاورمیانه در فرهنگ و ورزش است و چون مدعیان فرهنگ زیاد هستند و وقتی میبینیم که کسی بدنبال مسجدسلیمان ارزشی را حفظ میکند،مسجدسلیمانی که رفت تا برود که برنگردد اما کسی باور نمیکرد که برگردد اما به لطف جوانان زورخانه ای که جلا و احترام دادند و گود زورخانه احترام و ارزش است.

حجت الاسلام امینی افزود:ما هر چقدر هم صحبت کنیم نمیتوانیم بخشی از زحمات و خدمات این دو عزیز پیشکسوت را پاسخ دهیم،دو عزیزی که دلشان برای شهر می تپد و گاهی اوقات از اینها انرژی میگیرم.

ریاست اداره ارشاد شهرستان هم طی سخنانی به مناسبت جاری اشاره کرد و گفت:هدف ما تقدیر از کسانی هست که برای اعتلای نام مسجدسلیمان و ایل تبارمان قدم بر میدارند

وی خطاب به مسوولین هم گفت:بدانید خبرنگاران گوش و چشم مردم هستند و اگر کاری انجام میدهند فقط در راستای آگاهی بخشی و حفظ ارزش ها حرکت میکنند و تقاضا دارم با خبرنگاران با حوصله و رابطه تنگاتنگ داشته باشند و حرفهایشان را بشنوند.

آرمان موری احمدی ادامه داد:به مدیران عزیز عرض میکنم که خبرنگاران نیاز به هدیه ندارند و بدون هیچ چشم داشتی کار می کنند و هدفشان رشد و توسعه شهرستان است و خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوا مردم هستند.

تجلیل