به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛ اجرای پروژه آب رسانی به واحد بهره برداری و نمک زدایی قلعه نار
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛ اجرای پروژه آب رسانی به واحد بهره برداری و نمک زدایی قلعه نار

سایت خبری شهر اولین ها//به مناسبت هفته دولت کلنگ اجرای طرح تأمین آب شرب مورد نیاز مجتمع فرآورشی قلعه نار و روستاهای اطراف این واحد صنعتی به زمین خورد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ، مراسم کلنگ زنی اجرای خط لوله و […]

سایت خبری شهر اولین ها//به مناسبت هفته دولت کلنگ اجرای طرح تأمین آب شرب مورد نیاز مجتمع فرآورشی قلعه نار و روستاهای اطراف این واحد صنعتی به زمین خورد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان ، مراسم کلنگ زنی اجرای خط لوله و احداث مخزن ذخیره آب شرب واحد صنعتی فرآورش نفت  منطقه قلعه نار واقع در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک در آخرین روز از هفته دولت برگزار شد .

در این مراسم صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بخشدار ، امام جمعه به همراه تعدادی دیگر از مسئولین محلی بخش الوار و گرمسیری مدیر خدمات ، رییس روابط عمومی ، رییس خدمات مهندسی و تعدادی دیگر از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان حضور داشتند .

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت : این پروژه که امروز شاهد به زمین خوردن کلنگ شروع عملیات اجرایی آن هستیم ضمن تأمین آب شرب این واحد صنعتی بزرگ ، آرزوی دیرینه روستاییان این منطقه را برای داشتن آب شرب دایم بر طرف می کند .

صید عیسی دارایی با عنوان اینکه اهالی روستای طافاب و روستاهای منطقه قلعه نار از سال ۱۳۶۵ تاکنون با مشکل نداشتن آب شرب مواجه هستند اظهار داشت : در این تمام این سالها آب شرب مورد نیاز روستاییان با تانکرهای سیار تهیه و تأمین می شد .

وی افزود : بدنبال رایزنی ها و نشست های متعدد در سطوح مختلف در وزارت نفت و مناطق نفتخیز جنوب ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موافقت کرد که ضمن اجرای پروژه آب رسانی به تأسیسات صنعتی خود در یک کارخیرخواهانه و عام المنفعه آب شرب روستاهای واقع در مسیر دسترسی به کارخانه را تأمین نماید تا عطش ۳۰ ساله روستاییان مرتفع شود .

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تبریک هفته دولت گفت : نفت یک صنعت خدمتگزار و همچون یک سرباز پا در رکاب آماده تأمین فرمایشات و دستورات مقام عظمای ولایت است .

سیروس حیدری افزود : امروز اینجا و در جمع شما روستاییان عزیز هستیم تا با اجرای این پروژه ثابت کنیم همچون گذشته برای خدمت به مردم عزیز منطقه بیدار و آماده ایم .

وی ادامه داد : طرح  مذکور ضمن تأمین آب شرب مجتمع فرآورشی قلعه نار ، مشکل تأمین آب شرب روستای طافاب و روستاهای در مسیر این مجتمع صنعتی را بعد از ۳۰ سال تشنگی و برای همیشه برطرف می نماید . 

وی در تکمیل سخنان خود گفت : پس از حفر یک حلقه چاه آب شرب  لازم توسط یک خط لوله فلزی با قطر ۴  اینچ به منطقه قلعه نار رسیده و با ورود به  یک مخزن ذخیره بتنی با ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب توزیع گردد .

وی خاطر نشان کرد : حداکثر زمان اجرای پروژه ۹۰ روز و اجرا و نظارت توسط اداره خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و از محل منابع و توانمندی های این شرکت می باشد .