بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره آموزش و پرورش بنام پیشکسوت ورزش فرهنگیان
بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره آموزش و پرورش بنام پیشکسوت ورزش فرهنگیان

سایت خبری شهر اولین ها// سالن ورزشی چندمنظوره آموزش و پرورش بنام پیشکسوت ورزش فرهنگیان مسجدسلیمان افتتاح گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بهره برداری سالن چند منظوره ورزشی آموزش وپرورش بنام پیشکسوت ورزش فرهنگیان ابراهیم شهنی با حضور دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستان […]

سایت خبری شهر اولین ها// سالن ورزشی چندمنظوره آموزش و پرورش بنام پیشکسوت ورزش فرهنگیان مسجدسلیمان افتتاح گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بهره برداری سالن چند منظوره ورزشی آموزش وپرورش بنام پیشکسوت ورزش فرهنگیان ابراهیم شهنی با حضور دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار گردید.قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: افتخار می کنیم پیشکسوتانی همچون ابراهیم شهنی در کنار ما هستند و از تجربیات آنها استفاده می کنیم. بهتر است این پیشکسوتان ، قهرمانان و پهلوانان در تمام زمینه ها نه فقط در ورزش ، تا هستند مورد تکریم و احترام قرار گیرند زیرا که با این کار یک دلگرمی هم به نسل جوان خود می دهیم .

در ادامه دکتر جلیلی نیز گفت : خوشحال هستم که در بین نخبگان، فرهیختگان و ورزشکاران گرامی هستم و جای تقدیر و تشکر دارد که جوانان ما حرمت پیشکسوتان در همه ی زمینه ها را نگه داشته اند ، برای اینکه این احترام به پیشکسوت یک خاطر آسوده ای به فرزندان ما می دهد که راه درست و مسیر روشن را انتخاب نمایند.

جلیلی در ادامه افزود: در ادامه بیان کرد همین جا باید یادی هم از پهلوان مطلق و پهلوان مهمدی کنیم که در بین ما نیستند ولی یاد و خاطره و بزرگ منشی آنها همیشه ماندگار است.

وی در خاتمه گفت: قهرمانان و پهلوانان واقعی ما آنهایی هستند که در هست سال جنگ تحمیلی از مملکت اسلامی ما دفاع کردند و هیچ چشم داشتی هم نداشتند جا دارد یاد و خاطره شهدای گرامی ، ایثارگران و جانبازان عزیر را هم گرامی بداریم که انشاالله نام آنها در شهر ماندگار بماند.

در این مراسم همچنین تنی چند از پیشکسوتان ورزش سخن گفتند و در پایان پرده برداری از تابلو سالن چندمنظوره ورزشی بنام ابراهیم شهنی انجام شد.