بلاتکلیفی ها در نفت مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد …
بلاتکلیفی ها در نفت مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد …

شهر اولین ها//هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با دومین حضور شیران زاگرس در این مسابقات از اوایل مردادماه آغاز خواهد شد اما بلاتکلیفی ها در این تیم پرطرفدار همچنان ادامه دارد. عدم جوابگویی هیأت مدیره قانونی تیم ، وضعیت نامشخص کادرفنی ،بازیکنان فصل گذشته و نقل و انتقالات در رقابتهای پیش رو موجب افزایش […]

شهر اولین ها//هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با دومین حضور شیران زاگرس در این مسابقات از اوایل مردادماه آغاز خواهد شد اما بلاتکلیفی ها در این تیم پرطرفدار همچنان ادامه دارد. عدم جوابگویی هیأت مدیره قانونی تیم ، وضعیت نامشخص کادرفنی ،بازیکنان فصل گذشته و نقل و انتقالات در رقابتهای پیش رو موجب افزایش نگرانی های هواداران نفت مسجدسلیمان در اقصی نقاط کشور شود.

به گزارش شهر اولین ها، در حالی که هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از صعود به لیگ برتر در سال ۹۳  بعنوان موسسه فرهنگی ورزشی تعیین و معرفی گردید، این روزها با صعود مجدد زردپوشان باز هم پای این نفرات به میان آمده و تصمیمات اصلی باشگاه اعم از تعیین مدیرعامل، سرمربی و جذب بازیکن از این طریق صورت خواهد گرفت.اعضای هیأت مدیره باشگاه‌ نفت مسجدسلیمان به این ترتیب انتخاب شدند که رامین حاتمی بعنوان رییس هیأت مدیره،‌مسعود رضاییان مدیرعامل و محمد نظری، محمد نری موسی‌زاد، ابراهیم پیرامون و مصطفی قائمی سایر اعضای هیأت مدیره هستند. کیوان بابادی که چندی قبل بعنوان مدیرعامل باشگاه نفت معرفی گردیده گفت: منتظر تصمیم مسئولان هیأت مدیره هستیم تا ببینیم تکلیف چه خواهد شد و همه تصمیم‌گیری‌ها در خصوص کادر فنی منوط به تصمیمات اعضای هیأت مدیره و مسئولان نفتی است. تصمیم‌گیری در این باره از دست من خارج شده و مسئولان دیگر باید تصمیم‌گیری کنند، به هر حال باید اوضاع باشگاه مشخص شود تا بدانیم که تکلیف چیست …

با این حال اوایل مردادماه لیگ هجدهم آغاز خواهد شد و در حالی که اکثر تیم ها ضمن معرفی کادرفنی خود بدنبال جذب بازیکنان شاخص و تکمیل نفرات هستند ، نفت مسجدسلیمان همچنان در بلاتکلیفی تعیین کادرفنی باقی مانده است. از طرفی دیگر و با بررسی وضعیت نفت مسجدسلیمان در دوره پیشین لیگ برتر مشکلات عدیده مالی تیم با وجود حضور رضاییان بعنوان مدیرعامل تداعی می شود. در دوره ای که نفتی ها حتی مشکل تهیه آب معدنی و ملزومات اولیه تیمداری را داشته اند و در برهه ای از زمان نیز اقدام به دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی جهت مسافرت به تبریز نمودند.

در هفته ای که گذشت نیز استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش استان وعده هایی مبنی بر حمایت تیم های خوزستانی در لیگ برتر داده اند که امیدواریم ضمن تحقق این وعده ها اتفاقات دوره قبل لیگ برتر برای شیران زاگرس تکرار نشود. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص گفت: به همه خوزستانی‌ها اعلام می‌کنم که برای سال آینده با مدیریت استاندار خوزستان برای تقویت تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر برنامه‌های خوبی داریم.

با تمام این تفاسیر در شرایط کنونی مسئولیت اصلی تیم نفت مسجدسلیمان بر عهده هیأت مدیره پیشین نفت مسجدسلیمان بوده که امیدواریم ضمن تصمیم گیری هرچه سریعتر نسبت به تعیین کادرفنی و انجام امور نقل و انتقالات بازیکنان، اقدامات در خور شایسته ای را برای حضور در لیگ برتر تدارک ببینند.