برگزاری گردهمایی جوانان ورزشدوست مسجدسلیمان در سوگ هادی نوروزی ،کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس + تصاویر
برگزاری گردهمایی جوانان ورزشدوست مسجدسلیمان در سوگ هادی نوروزی ،کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//گردهمایی جوانان ورزشدوست با هدف یادبود هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تهران شامگاه گذشته در مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پس از آنکه صبح روز پنجشنبه خبر درگذشت هادی نوروزی مهاجم خوش اخلاق سرخپوشان پایتخت جامعه فوتبال و دوستداران ورزش در سراسر کشور را […]

سایت خبری شهر اولین ها//گردهمایی جوانان ورزشدوست با هدف یادبود هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تهران شامگاه گذشته در مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، پس از آنکه صبح روز پنجشنبه خبر درگذشت هادی نوروزی مهاجم خوش اخلاق سرخپوشان پایتخت جامعه فوتبال و دوستداران ورزش در سراسر کشور را در بهت عجیبی فرو برد ، عده ای از جوانان مسجدسلیمانی شامگاه گذشته به برگزاری گردهمایی و مراسم یادبود درگذشت نوروزی در پارک پنج بنگله اقدام نمودند.در این مراسم که با حضور عده از جوانان ورزشدوست برگزار گردید حاضرین با روشن کردن شمع و قرائت فاتحه برای زنده یاد هادی نوروزی طلب مغفرت نموده و یاد وی گرامی داشتند.

پیش از این نیز آبانماه سال گذشته و با درگذشت مرتضی پاشایی خواننده جوان و پاپ موسیقی کشور گردهمایی‌ خودجوش با حضور علاقمندان به این خواننده در مسجدسلیمان برگزار گردید.

 

IMG-20151004-WA0004IMG-20151004-WA0003