برگزاری کنسرت موسیقی بختیاری بصورت خیریه و با حضور علی تاجمیری
برگزاری کنسرت موسیقی بختیاری بصورت خیریه و با حضور علی تاجمیری

سایت خبری شهر اولین ها//رییس جمعیت هلال احمر اهواز از برگزاری کنسرت خیریه موسیقی بختیاری علی تاجمیری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (پنجم و ششم شهریور ۹۴ ) در اهواز خبر داد. به گزارش سی.پی.نیوز ، سید فتح‌الله هاشم‌نژاد اظهار داشت: این کنسرت روزهای پنجم و ششم شهریور ۹۴ به خوانندگی علی تاجمیری و با […]

سایت خبری شهر اولین ها//رییس جمعیت هلال احمر اهواز از برگزاری کنسرت خیریه موسیقی بختیاری علی تاجمیری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (پنجم و ششم شهریور ۹۴ ) در اهواز خبر داد.

به گزارش سی.پی.نیوز ، سید فتح‌الله هاشم‌نژاد اظهار داشت: این کنسرت روزهای پنجم و ششم شهریور ۹۴ به خوانندگی علی تاجمیری و با حمایت جمعیت هلال احمر اهواز در سینما هلال اهواز برگزار می‌شود. بلیت این کنسرت از محل جمعیت هلال احمر اهواز و سایت www.1319.com قابل تهیه است.

وی افزود: این کنسرت موسیقی به صورت خیریه و با همکاری شرکت فرهنگی و هنری آرنگ جنوب برگزار می‌شود. مجری و برگزارکننده این کنسرت شرکت آرنگ جنوب با مدیریت علی تاجمیری است اما طبق تفاهم‌نامه تمام عواید آن به حساب جمعیت هلال احمر واریز می‌شود و ما هم این هزینه‌ها را در راه کمک به بیماران صعب‌العلاج خرج می‌کنیم. همچنین به دلیل بازگشایی مدارس صرف خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌شود.رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز ادامه داد: ما آمادگی این را داریم تا هر شرکت فرهنگی و هنری که مایل است برنامه‌های فرهنگی و هنری خیریه برگزار کند آن را حمایت کنیم. ما مجری برنامه‌ها نیستیم اما برای حمایت از شرکت‌های فرهنگی و هنری، گروه‌های تئاتری و حتی هنرمندان مختلف استقبال می‌کنیم. آنها می‌توانند برای انجام برنامه‌های خیریه به ما مراجعه کنند.هاشم‌نژاد خاطر‌نشان کرد”ما در اخذ مجوز به اشخاص و شرکت‌ها کمک می‌کنیم اما مسؤولیت برگزاری برنامه‌ها با خود شرکت‌ها است. در این صورت در یک کار خیر سهیم شده‌اند. عواید حاصل از برگزاری این کنسرت هم به جمعیت هلال احمر اهواز اختصاص می‌یابد. مدیر سینما هلال هم کل هزینه مکان را تخفیف داده است. در بحث فروش بلیت هم کمک کرده‌ایم و کمک‌های دیگری هم خواهیم کرد تا برگزاری این گونه برنامه‌ها راحت‌تر باشد و با کمترین هزینه برگزار شود و بیشترین سود به بچه‌های سرطانی و نیازمندان برسد.وی با بیان این که این سنت، سنت خوبی است و باید باب شود اظهار کرد: با انجام این گونه فعالیت‌ها مردم هم تفریح می‌کنند آن هم تفریح حلال و قانونی و هم زمان یک کار خیر انجام داده‌اند. اگر کسی مایل باشد ما کمک می‌کنیم؛ چه در زمینه تیاتر، چه در زمینه موسیقی. به ویژه در زمینه موسیقی محلی و بومی و هنرهای دیگر در صورتی که آثاری فاخر، ارزشمند و قابل عرضه وجود داشته باشد چه در زمینه اخذ مجوز و چه دیگر کارهای لازم حتما حمایت خواهیم کرد.

رییس جمعیت هلال احمر اهواز بیان کرد: برخی از فعالیت‌های ما عام‌المنفعه است برای کسانی که می‌خواهند کار خیر انجام دهند. از این گونه کارها می‌توان به برگزاری جشنواره غذا اشاره کرد که تمام عواید حاصل از آن به بیماران نیازمند اختصاص می‌یابد. ما تنها نهاد از نهادهای خیریه‌ای هستیم که جشنواره برگزار می‌کند و خزانه‌داری، ذی‌حسابی و حراست داریم و با بیشترین دقت و وسواس و زیر نظر نهادهای نظارتی فعالیت می‌کنیم و بدون هیچ شک و شبه‌ای همه کمک‌ها طبق اسناد مالی و مدارک انجام می‌شوند.

مرجع / ایسنا