برگزاری همایش ” ورزش یوگا ” بمناسبت هفته دیابت در مسجدسلیمان
برگزاری همایش ” ورزش یوگا ” بمناسبت هفته دیابت در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// امور بانوان هیأت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان در نظر دارد تا به مناسبت هفته مبارزه با دیابت همایش ” ورزش یوگا” را برگزار نماید. خانم صفرنژاد نائب رییس هیأت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان با بیان این مطلب به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت : با هدف مقابله با بیماری […]

سایت خبری شهر اولین ها// امور بانوان هیأت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان در نظر دارد تا به مناسبت هفته مبارزه با دیابت همایش ” ورزش یوگا” را برگزار نماید.

خانم صفرنژاد نائب رییس هیأت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان با بیان این مطلب به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت : با هدف مقابله با بیماری دیابت و کمک به بیماران خاص همایش ورزش یوگا را با حضور جمعی از بانوان علاقمند به این ورزش در مسجدسلیمان برگزار می کنیم.وی افزود : این همایش ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۶آبان ماه در پارک گل نرگس پنج بنگله برگزار خواهد شد و از کلیه بانوان علاقمند و ورزشدوست دعوت بعمل می آید. ضمن اینکه مربیان مطرح شهرستان در زمینه ورزش یوگا نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

گفتنی است که امور بانوان هیأت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان طی سالهای اخیر همایش های زیادی در رشته های متعدد ورزشی از جمله کوهنوردی،پیاده روی ،پیلاتس ،کاراته و … برگزار نموده است.ضمن اینکه در بخش آموزش مربیان و ورزشکاران نیز دوره های متعددی را تدارک دیده است.