برگزاری همایش فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در مسجدسلیمان
برگزاری همایش فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مسجدسلیمان به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.با توجه به گزارش مسئولین پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی انشاءالله با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد پروژه آلومینیوم امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود. همچنین انعقاد قرارداد دو میلیارد یورویی شرکت پتروشیمی با آلمانی ها سرعت این پروژه افزایش […]

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مسجدسلیمان به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.با توجه به گزارش مسئولین پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی انشاءالله با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد پروژه آلومینیوم امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود. همچنین انعقاد قرارداد دو میلیارد یورویی شرکت پتروشیمی با آلمانی ها سرعت این پروژه افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مسجدسلیمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار این شهرستان برگزار شد.در این جلسه پس از استماع گزارش اعضای جلسه مهندس گوروئی اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری فرمانداری در سال جدید جهش قابل قبول در سطح اشتغال می باشد.

وی ضمن تشکر از تلاش و پیگیری های به عمل آمده خواستار همت وافر در این زمینه شد.

گوروئی ضمن اشاره به دو پروژه آلومینیوم و پتروشیمی و همچنین کارخانه سیمان گفت: یکی از ملاحظاتی که باید مدنظر قرار داد همراهی کردن مردم است و این زمانی تحقق می یابد که مردم نسبت به یک طرح یا برنامه تعلق خاطر داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش مسئولین پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی انشاءالله با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد پروژه آلومینیوم امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود. همچنین انعقاد قرارداد دو میلیارد یورویی شرکت پتروشیمی با آلمانی ها سرعت این پروژه افزایش خواهد یافت.

گوروئی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها، نظارت بیشتر به تسهیلات اعطایی و هدفمند نمودن آن هاست.

 وی همچنین از برگزاری همایش فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در شهرستان خبر داد.

فرماندار مسجدسلیمان خواستار دقت در پرداخت تسهیلات به افراد توانمند و مستحق و پیگیری تا رسیدن به اشتغال بعد از دریافت تسهیلات اشتغالزایی شد و گفت: باید از طرح هایی که امکان بومی سازی در منطقه را دارا هستند استفاده کرد و صندوق کارآفرینی امید باید در این زمینه بیشتر تلاش نماید.

 وی در پاین گفت: ضمناً شرکت هایی مثل آلومینیوم و پتروشیمی باید نسبت به توانمند سازی جامعه جهت ایجاد فرصتهایی در سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی اقدام نمایند.

شبکه اطلاع رسانی دانا