برگزاری نشست کارگروه مطالبه گری با رییس اداره مخابرات مسجدسلیمان
برگزاری نشست کارگروه مطالبه گری با رییس اداره مخابرات مسجدسلیمان

شهر اولین ها// نشست صمیمی تنی چند از اعضای کارگروه مطالبه گری گروه مسئولین و شهروندان با عباسی زاده رییس اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. این جلسه با محوریت مطالبه حقوق شهروندی و بررسی عملکرد و ارائه برنامه زمانبندی سال ۹۸ مطابق با منشور کاری اداره مخابرات در دفتر کار وی برگزار گردید. به گزارش […]

شهر اولین ها// نشست صمیمی تنی چند از اعضای کارگروه مطالبه گری گروه مسئولین و شهروندان با عباسی زاده رییس اداره مخابرات شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. این جلسه با محوریت مطالبه حقوق شهروندی و بررسی عملکرد و ارائه برنامه زمانبندی سال ۹۸ مطابق با منشور کاری اداره مخابرات در دفتر کار وی برگزار گردید.

به گزارش شهر اولین ها، در این دیدار عباسی زاده ضمن استقبال و ابراز خرسندی از این روش مطالبه گری در فضای واقعی و حضوری، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات و نیز ارائه برنامه کاری خویش و اداره مخابرات پرداخته و اساس کار را در سال جاری بر ارائه برنامه و تحقق وعده ها و خدمات عنوان نمود. در این دیدار گروه مطالبه گری شهروندان به بیان نقطه نظرات و سوالات خود پرداخته و عباسی زاده نیز پاسخگو آن ها بودند.

در این نشست که حدود ۴ ساعت بطول انجامید مقرر گردید بصورت دوره ای هر سه ماه یکبار از پیشرفت پروژه ها و برنامه های ارائه شده بازدید و متعاقبا به اطلاع شهروندان رسانده شود. گفتنی ست که در خاتمه نشست گروه مطالبه گری از احساس مسئولیت و همکاری صمیمانه عباسی زاده رییس اداره مخابرات قدردانی نموده و ابراز امیدواری نمودند که این حرکت سرآغازی برای مطالبه صحیح و کاهش فاصله بین مسئولین و شهروندان باشد.

۴