برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال بانوان در مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت + عکس
برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال بانوان در مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت + عکس

شهر اولین ها// مسابقات چهارجانبه فوتسال بانوان در مسجدسلیمان و به مناسبت هفته دولت برگزار شد که با قهرمانی تیم فوتسال بزرگسالان نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت. آزاده گودرزی نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال شهرستان در گفتگو با شهر اولین ها اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شرکت تیم های نوجوانان و بزرگسالان نفت مسجدسلیمان، […]

شهر اولین ها// مسابقات چهارجانبه فوتسال بانوان در مسجدسلیمان و به مناسبت هفته دولت برگزار شد که با قهرمانی تیم فوتسال بزرگسالان نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت.

آزاده گودرزی نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال شهرستان در گفتگو با شهر اولین ها اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شرکت تیم های نوجوانان و بزرگسالان نفت مسجدسلیمان، شهرداری اهواز و منتخب دانش آموزی خوزستان و بصورت دوره ای برگزار گردید که در پایان تیم بزرگسالان نفت مسجدسلیمان به مقام قهرمانی دست یافت که با اهدای لوح یادبود از آنان تقدیر بعمل آمد.وی افزود: این مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دو سالن آموزش و پرورش و شهید پوپ برگزار شد که کلیه امور برگزاری مسابقات بر عهده کمیته فوتسال بانوان هیأت فوتبال شهرستان بوده است.

گودرزی همچنین خاطرنشان ساخت: چندی پیش نیز دو مسابقه دوستانه فوتسال بانوان نیز در شهرستان انجام شد و در نظر داریم تا روند برگزاری این مسابقات را در آینده نیز ادامه دهیم.

IMG-20160827-WA0007