برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار مسجدسلیمان + تصاویر
برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار مسجدسلیمان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید مسجدسلیمان با حضور دهقان معاون امنیتی- انتظامی استانداری خوزستان، حجت الاسلام امینی امام جمعه، مسئولین و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.   علیرضا گوروئی فرماندار سابق مسجدسلیمان  مهم ترین دستاورد خود در مسجدسلیمان را  ایجاد فضای همدلی در شهرستان  دانست و گفت […]

سایت خبری شهر اولین ها//

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید مسجدسلیمان با حضور دهقان معاون امنیتی- انتظامی استانداری خوزستان، حجت الاسلام امینی امام جمعه، مسئولین و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

 

علیرضا گوروئی فرماندار سابق مسجدسلیمان  مهم ترین دستاورد خود در مسجدسلیمان را  ایجاد فضای همدلی در شهرستان  دانست و گفت :  از روز اول حضور در  شهرستان متوجه وجود نیروی انسانی و ظرفیت های اقتصادی  لازم  برای تحقق رشد و توسعه شدیم اما با  بررسی هایی که  انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که برای تحقق این رشد و توسعه نیاز به یک همدلی داریم  و از روز اول ایجاد فضای همدلی را سرلوحه کارمان قرار دادیم .

وی افزود : دست یاری را  به سمت همه کسانی که می توانستند در توسعه شهرستان موثر باشند فارغ از اینکه چه دیدگاهی دارند  دراز کردیم  .

 

گوروئی ادامه داد : مهم ترین تدبیر ما در شهرستان این بود که   همه افراد با سلایق و گرایش های مختلف با دولت تعامل و همکاری می کنند  و  نمونه بارز این تعامل , تعامل ما به عنوان دولت در کنار حجت الاسلام امینی  امام جمعه محترم شهرستان است  که در این مدت یار و یاور دولت بودند.

علیرضا گوروئی اظهار داشت  :  هر اتفاقی که در این شهرستان رخ داده در سایه همدلی بوده  و همه جامعه آماری  این شهرستان خصوصا مجموعه رسانه ای در این موفقیت هایی که حاصل شده نقش کلیدی داشتند .

وی گفت : ما مدعی نیستیم که همه مشکلات شهرستان را برطرف کردیم اما با شجاعت می گویم  با اقتدار تمام در مسیر درستی در جهت رفع مشکلات مردم گام های درستی برداشتیم .

 

گوروئی عنوان داشت : حاصل  تلاشهای صورت گرفته  این بود که پروژه  پتروشیمی و آلومینیوم با تمام مشکلاتی که بود با تدبیر ویژه استاندار و پیگیری های اعضای شورای تامین شهرستان امروز شاهد اجرای این دو پروژه و فرودگاه هستیم . امروز در بدترین شرایط اقتصادی فرودگاه مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در حال اجرا است  و پروژه آبی کردن  اراضی دیم بخش عنبر و گلگیر به مساحتی  بالغ بر ۱۶ هزار هکتار کلید زده شده  و موافقت های اولیه آن گرفته شده است .

فرماندار سابق مسجدسلیمان با بیان اینکه همه این تلاشها در سایه همدلی صورت گرفته است خواستار همکاری و همدلی  تمامی دستگاه های شهرستان با محسن قارونی فرماندار جدید مسجدسلیمان شد  و تصریح کرد :  مسجدسلیمان یکی از بی نظیر ترین ظرفیت های نیروی انسانی را دارد  که امیدوارم آقای قارونی فرمانداری جدید شهرستان از ظرفیت  تمام سلایق به شرط کارآمد بودن  استفاده کنند .

 

 حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان طی سخنانی گفت : اگر به مسجدسلیمان شهر هزار گره بگوییم دور از واقعیت نیست . کشور و استانمان خوب پیشرفت کرده اند اما مسجدسلیمان گرفتاری هایش کم نیست .

وی افزود : به نظر بنده حرام است آدم در مسجدسلیمان با این همه مشکلاتی که مردمانش دارد بخواهد به مسائل حزبی و گروهی دامن بزند.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فرمانداری که توانست امام جمعه، شورای تأمین، رسانه ها و … را اینگونه پای کار بکشاند معلوم است که کارش را خوب بلد است و این نشان از عقلانیت ایشان داشته است.

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: شهادت می دهم در این ۱۲ سال گذشته مهندس گوروئی موفق ترین فرماندار با حفظ گرایشات سیاسی خود بوده است.

وی گفت: آخرین کاری که قرار بود با ایشان انجام دهیم بحث زمین خواری در شهرستان بوده است که دارد بیداد می کند و امیدوارم مهندس قارونی فرماندار جدید به شدت این مسئله را پیگیری و در اولویت کاری خود قرار بدهد.

امام جمعه مسجدسلیمان عنوان داشت :  شعار دولت اعتدال و امید است که  حقیقتا  آقای گوروئی را نماد شعار اعتدال و امید دیدم .

حجت الاسلام امینی اظهار داشت :  بخشی از رفع مشکلات مربوط به پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی را  مدیون تلاش های آقای گوروئی می دانم  .

 

سخنران پایانی این جلسه محسن قارونی سرپرست جدید فرمانداری مسجدسلیمان بود.

 وی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که فرصت خدمت در شهری را به من داده است که فرهنگ غنی بختیاری از آنجا به کشور عرضه شده است. شهری که آوازه دلاوری هایش در اذهان مردمان این مرز و بوم باقی خواهد ماند. انشالله با هدایت و راهنمایی همه عزیزان و همگرایی و همدلی همه مسئولین بتوانیم موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با سوابق اجرایی اش گفت: بنده در امور شهری و عمرانی همچنین معاونت اداری مالی استانداری خدمت کرده ام که امیدوارم با استفاده از همه ظرفیت ها بتوانیم در مسیری که مهندس گوروئی برداشته اند حرکت کنیم و با کمک همه مسئولین، تشکل ها و نهادها، بهره گیری از همه افراد، گروهها و نهاده وجریانات فکری هنمچنین استفاده از شخصیت های ملی گامی جهت توسعه همه جانبه شهر برداریم.

مرجع:آسماری