برگزاری دومین یادواره شهدای ادارات در مسجدسلیمان
برگزاری دومین یادواره شهدای ادارات در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//دومین یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیران دوایر و ارگان های دولتی و همچنین تعداد زیادی از بسیجیان این شهر برگزار شد . در این آیین مذهبی – معنوی که ظهر امروز در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) شرکت نفت برگزار شد فرماندار – فرمانده سپاه […]

سایت خبری شهر اولین ها//دومین یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیران دوایر و ارگان های دولتی و همچنین تعداد زیادی از بسیجیان این شهر برگزار شد .

در این آیین مذهبی – معنوی که ظهر امروز در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) شرکت نفت برگزار شد فرماندار – فرمانده سپاه ناحیه – مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز و سایر مدیران و کارکنان این شرکت – مدیران شهری و جمعی از شهروندان این شهر حضور داشتند .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان طی سخنانی شهداء را منشاء آگاهی بخشی دانست و گفت : شهداء چون آیینه ای درخشان هستند که نور روشنی و آگاهی را از منبع لایزال الهی گرفته و به بشریت منعکس می سازند .

سرهنگ سید عبدالمطلب رحیمی حسینی افزود : امروزه خط مقدم نبرد ما پیش تر رفته و به دفاع از اماکن مقدسه عراق و سوریه با کفار و ایادی آنها رسیده است .

وی زنده نگه داشتن یاد شهداء را یک تکلیف ارزشی دانست و گفت : اگرچه امروزه دیگر نبرد فیزیکی و تن به تن وجود ندارد ولی دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی بدنبال نفوذ بر فرهنگ غنی اسلامی ما می باشد و جای دارد با آگاهی و هوشیاری کامل از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگیری کنیم .

وی تصریح کرد : هدف فرهنگ مبتذل غرب نفوذ در خانواده ها و عادی سازی حرام های دین مبین اسلام در میان نسل جوان و نوجوان است تا ارزش های اسلامی و عفت جامعه را بدین شکل نابود سازد .