برگزاری دوره تخصصی آموزش تدوین فیلم برای نخستین بار در مسجدسلیمان +تصویر
برگزاری دوره تخصصی آموزش تدوین فیلم برای نخستین بار در مسجدسلیمان +تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// دوره تخصصی آموزش تدوین فیلم در مسجدسلیمان به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دوره تخصصی آموزش تدوین برای اولین بار در مسجدسلیمان و به همت انجمن فیلم وعکس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار گردید.در این دوره […]

سایت خبری شهر اولین ها// دوره تخصصی آموزش تدوین فیلم در مسجدسلیمان به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دوره تخصصی آموزش تدوین برای اولین بار در مسجدسلیمان و به همت انجمن فیلم وعکس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار گردید.در این دوره علاوه بر تدریس تئوری در آموزش تدوین ،شرکت کنندگان بصورت عملی نیز با مراحل مختلف تدوین در فیلمسازی آشنا خواهند شد.در این کارگاه هنر جویان زیر نظر رضا محمدی مدرس کلاس به آموزش عملی تدوین کامپیوتری پرداخته و مهارت های لازم را کسب خواهند نمود. همچنین نرم افزار تدوین کامپیوتری با نام edius آموزش داده خواهد شد.

رضا محمدی مدرس کلاس در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت: این دوره آموزشی طی ۱۲ جلسه برگزار خواهد شد و در پایان با انجام آزمون کتبی و عملی از هنرجویان گواهینامه آموزشی شرکت در دوره به آنان اعطا خواهد شد.وی افزود : در این کارگاه همچنین آشنایی و کار با نرم افزار فتوشاپ نیز به هنرجویان آموزش داده می شود.

گفتنی است که انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان چندی قبل به پاس عملکرد موفقش در زمینه های مختلف هنری مرتبط ، بعنوان انجمن برتر و فعالترین انجمن فیلم و عکس استان شناخته شد.

IMG-20151008-WA0007