برگزاری دوره بدلکاری بانوان برای اولین بار در شهر اولین ها با همکاری گروه بدلکاری پارسوماش
برگزاری دوره بدلکاری بانوان برای اولین بار در شهر اولین ها با همکاری گروه بدلکاری پارسوماش

سایت خبری شهر اولین ها//اولین دوره بدلکاری بانوان برای اولین بار در شهر اولین ها و به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان مسجدسلیمان با همکاری گروه بدلکاری پارسوماش برگزار می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،دوره بدلکاری بانوان برای اولین بار در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود که از کلیه بانوان علاقمند […]

سایت خبری شهر اولین ها//اولین دوره بدلکاری بانوان برای اولین بار در شهر اولین ها و به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان مسجدسلیمان با همکاری گروه بدلکاری پارسوماش برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،دوره بدلکاری بانوان برای اولین بار در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود که از کلیه بانوان علاقمند به شرکت در دوره های اموزشی بدلکاری ثبت نام بعمل می آید.موسوی مدیر برگزار این دوره آموزشی با بیان این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: در دوره یکماهه آموزش تکنیک های دفاع شخصی و کار با سلاح سرد ، بدلکاری سینمایی ، حرکات رزمی سینمایی و عبور از موانع سخت همراه با حرکات جذاب و استثنایی را به داوطلبان آموزش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس هشت بنگله ،سه راهی اسکاچ، جنب امور عشایری، آکادمی رزمی آرین مراجعه نمایند خاطرنشان ساخت : آموزش این دوره بر عهده فرهادی کارگردان فیلم ” سفیران صلح” خواهد بود. ضمن اینکه از افراد توانمند در زمینه بدلکاری در آثار هنری آتی استفاده خواهد شد.

گفتنی است که علاقمندان به شرکت در دوره بدلکاری بانوان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۰۶۸۲۲۳۴۱ تماس حاصل نمایند.