برگزاری جلسه کارگروه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه
برگزاری جلسه کارگروه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه

شهر اولین ها//با حضور دکتر علیرضا ورناصری و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جلسه کارگروه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه برگزار شد. جلسه دکتر علیرضا وناصری با مدیران شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا،مسئولین کارگروه های تخصصی با دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد. به گزارش […]

شهر اولین ها//با حضور دکتر علیرضا ورناصری و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جلسه کارگروه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه برگزار شد.

جلسه دکتر علیرضا وناصری با مدیران شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا،مسئولین کارگروه های تخصصی با دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

به گزارش شهر اولین هادر این جلسه مدیران شبکه بهداشت و درمان چهار شهرستان به ارائه گزارش و بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در ادارات متبوع خود پرداختند.

سخنرانی و انعکاس مشکلات از زبان مسئولین کارگروه های تخصصی بهداشت و درمان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

در ادامه نشست دکتر ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات کادر درمان چهار شهرستان که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند ، افزود : از همشهریان و هم تباران عزیزمان می خواهم تا شکست ویروس منحوس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

دکتر ورناصری افزود: توجه ویژه به نیازهای اساسی که با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارند باید در اولویت قرار گیرد و از این رو از دکتر ابول نژادیان انتظار میرود با توجه به محرومیت این حوزه انتخابیه توجه و اهتمام ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

نماینده مجلس با اشاره به دیدار خود با دکتر نمکی وزیر بهداشت طی هفته گذشته خاطرنشان کرد : ان شاء الله تا حصول نتیجه و کاهش مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان این مسیر را ادامه خواهم داد.

پس از پایان این جلسه دکتر ورناصری به همراه دکتر ابول نژادیان از ساختمان بیمارستان قدیم و بیمارستان ۲۲ بهمن منطقه نمره ۲ بازدید نمود و از نزدیک در جریان کمبودها و نقصان های این دو بیمارستان قرار گرفت.