برگزاری جشنواره ورزشهای پارکی در مسجدسلیمان بمناسبت هفته تربیت بدنی
برگزاری جشنواره ورزشهای پارکی در مسجدسلیمان بمناسبت هفته تربیت بدنی

سایت خبری شهر اولین ها//رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی به تشریح فعالیتهای جاری در این خصوص پرداخت. البرز حاجی پور در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها ، ضمن با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و به شهادت رسیدن امام حسین(ع) اظهار داشت :با توجه به تقارن […]

سایت خبری شهر اولین ها//رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی به تشریح فعالیتهای جاری در این خصوص پرداخت.

البرز حاجی پور در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها ، ضمن با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و به شهادت رسیدن امام حسین(ع) اظهار داشت :با توجه به تقارن هفته تربیت بدنی با دهه محرم برنامه ها و فعالیتهای ورزشی این هفته را یک هفته زودتر آغاز کرده ایم. ضمن اینکه لازم بود تا برخی فعالیتها نیز به لحاظ شرایط آب و هوایی و اقلیمی در ساعات بخصوصی انجام پذیرد.

وی با بیان این نکته که تمامی فعالیتهایی که هفته اخیر توسط هیأت های ورزشی شهرستان صورت پذیرفته با شعار تربیت بدنی و تندرستی مزین شده بود و هفته تربیت بدنی نیز با همین شعار آغاز شده خاطرنشان ساخت : عملیات کوهپیمایی را طی روزهای اخیر و با حضور ۴۰ نفر از ورزشکاران شهرستان برگزار نمودیم. ضمن اینکه جشنواره ورزشهای پارکی شامل طناب کشی، ورزش عصرگاهی و شامگاهی و پیلاتس را نیز برگزار شده که با استقبال قابل توجهی از سوی ورزشکاران و شهروندان مسجدسلیمانی همراه بوده است.

حاجی پور همچنین به برنامه آتی این اداره اشاره داشت و گفت: برنامه دوچرخه سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی را نیز در اهم فعالیتهای آتی خود خواهیم داشت که با همکاری اداره آموزش و پرورش و حضور ورزشکاران شهرستان صورت خواهد پذیرفت.