برگزاری آیین تشییع جانباز شهید بالی صادقی حسنوند در مسجدسلیمان
برگزاری آیین تشییع جانباز شهید بالی صادقی حسنوند در مسجدسلیمان

شهر اولین ها//علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار داشت:مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید جانباز بالی صادقی حسنوند در مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش شهر اولین ها ، شیخ رباط افزود: بالی صادقی حسنوند جانباز ۳۰درصد پس از سالها افتخار جانبازی یک شنبه ۱۳تیرماه ۱۳۹۵ مقارن با […]

شهر اولین ها//علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان اظهار داشت:مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید جانباز بالی صادقی حسنوند در مسجدسلیمان برگزار می شود.

به گزارش شهر اولین ها ، شیخ رباط افزود: بالی صادقی حسنوند جانباز ۳۰درصد پس از سالها افتخار جانبازی یک شنبه ۱۳تیرماه ۱۳۹۵ مقارن با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۷هجری قمری به دوستان و یاران شهیدش پیوست.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: این جانباز رشید اسلام در سال ۱۳۱۱ دیده به جهان گشود که در تاریخ یک مهر ۱۳۵۹حالی که در شرکت ملی حفاری در دهلران مشغول خدمت بود به اسارت نیروهای بعث درآمد و تا تاریخ ۲۸مهرماه۱۳۶۳ در اسارت رژیم بعثی بود که از ناحیه چشم ،ریه٬سینه٬اعصاب و روان دچار مجروحیت شد.

شایان ذکر است که آیین تشییع و خاکسپاری جانباز شهید بالی صادقی حسنوند امروز سه شنبه ۹۵/۴/۱۵ از ساعت ۱۸ الی ۱۹/۳۰با حضور مردم شهید پرور مسجدسلیمان ،مسئولین اداره بنیاد و‌امور ایثارگران مسجدسلیمان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، وابستگان و…برگزار می گردد.

آیین تشییع جانباز شهید بالی صادقی حسنوند در مسجدسلیمان