برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مردم آیین روز طبیعت را در خانه برگزار کنند
برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مردم آیین روز طبیعت را در خانه برگزار کنند

شهر اولین ها// عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها ضمن تأکید بر تداوم مشارکت مردم در اجرای برنامه های مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا گفت: روزهای آتی از پرخطرترین ایام شیوع ویروس کرونا بوده و انتظار می رود تا شهروندان آیین روز طبیعت را در […]

شهر اولین ها// عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها ضمن تأکید بر تداوم مشارکت مردم در اجرای برنامه های مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا گفت: روزهای آتی از پرخطرترین ایام شیوع ویروس کرونا بوده و انتظار می رود تا شهروندان آیین روز طبیعت را در خانه انجام دهند.

به گزارش شهر اولین ها، احمد زمانپور عضو هیأت رئیسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها بیان داشت: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا برخلاف سالهای گذشته اجرای آیین روز طبیعت با مخاطرات همراه باشد و برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک بهتر است شهروندان ضمن توجه به نکات بهداشتی روزهای آتی را نیز در خانه بمانند.

وی افزود: باید در نظر داشت که شرایطی غیر عادی و بحرانی را پشت می گذرانیم و هریک از شهروندان به نوبه خود می تواند در کنترل و مقابله با شیوع ویروس در جامعه و حفظ سلامت خود و اطرافیان سهیم باشند.

زمان تصریح کرد: بدون شک گذار از شرایط فعلی نیازمند همت ملی و شهروندی است و ضرورت دارد تا شهروندان ضمن در خانه ماندن و اجتناب از حضور غیرضروری در معابر، پارک ها و دیگر اماکن عمومی چرخه ی انتقال کرونا را قطع نمایند.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی در خاتمه از تلاش و زحمات شبانه روزی تمامی عوامل نظامی و انتظامی و دیگر نهادها و ادارات که دراجرای تدابیر و تمهیدات لازم برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا نقش داشته اند قدردانی نمود.