بدهی ۹۲ میلیاردی شرکت نفت و گاز به شهرداری مسجدسلیمان به کجا انجامید ؟!
بدهی ۹۲ میلیاردی شرکت نفت و گاز به شهرداری مسجدسلیمان به کجا انجامید ؟!

سایت خبری شهر اولین ها//عضو کمیسیون ماده ۷۷ گفت: حاضر شدیم آنگونه که مدیران شرکت نفت و گاز علاقمند هستند پرداخت ۹۲ میلیارد بدهی عوارض نفت و گاز شرکت نفت به شهرداری به صورت اقساط و یا این که در قالب انجام پروژه صورت بگیرد اما متاسفانه دوستانمان در نفت حاضر به هیچ گونه همکاری […]

سایت خبری شهر اولین ها//عضو کمیسیون ماده ۷۷ گفت: حاضر شدیم آنگونه که مدیران شرکت نفت و گاز علاقمند هستند پرداخت ۹۲ میلیارد بدهی عوارض نفت و گاز شرکت نفت به شهرداری به صورت اقساط و یا این که در قالب انجام پروژه صورت بگیرد اما متاسفانه دوستانمان در نفت حاضر به هیچ گونه همکاری نیستند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نماینده شورای شهر در کمیسیون ماده ۷۷ گفت:متأسفانه علیرغم گذشت یکسال از رأی صادره پرداخت ۹۲ میلیاردی نفت به شهرداری هنوز اقدامی عملی برای پرداخت این بدهی به شهرداری صورت نگرفته است، البته در این رابطه شورای شهر و شهرداری اقدامات قانونی خود را برای احقاق حقوق مردم انجام داده اند و حتی حاضر شدیم آنگونه که مدیران شرکت نفت و گاز علاقمند هستند پرداخت ۹۲ میلیارد بدهی عوارض نفت و گاز شرکت نفت به شهرداری به صورت اقساط و یا این که در قالب انجام پروژه صورت بگیرد اما متاسفانه دوستانمان در نفت حاضر به هیچ گونه همکاری نیستند.

کریمی افزود: انصافاً تلاش های حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان بی نظیر است که باید از ایشان تشکر ویژه ای داشته باشم. ایشان با تمام وجود در حال پیگیری این مطالبه به حق مردم وشورای شهر هستند و قطعاً تا حصول نتیجه با راهنمایی های ایشان این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان خاطرنشان ساخت : همان طور که قبلاً گفته ام من به عنوان نماینده شهر و عضو این کمیسیون مؤظف به پاسخگویی به مردم هستم و به همین دلیل به صورت ویژه با همراهی دیگر همکارانم این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد. تعامل شرکت نفت و شهرداری باید دوجانبه باشد در غیر این صورت قانون بهترین مرجع رسیدگی به این پرونده خواهد بود.