بختیاری‌زاده: در نفت‌مسجدسلیمان ارکانی هستند که نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد/حقایق را می‌گویم
بختیاری‌زاده: در نفت‌مسجدسلیمان ارکانی هستند که نمی‌خواهند تیم نتیجه بگیرد/حقایق را می‌گویم

شهر اولین ها//سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: من نباید مشکلات را بین رقیبان و تیم‌ها جستجو کنم، بلکه باید تمام تلاشم را کنم تا از درون خود باشگاه به تیم ضربه نزنند که این در فوتبال حرفه‌ای فاجعه است. به گزارش شهر اولین ها،سهراب بختیاری‌زاده  ‌در خصوص شکست یک بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت […]

شهر اولین ها//سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: من نباید مشکلات را بین رقیبان و تیم‌ها جستجو کنم، بلکه باید تمام تلاشم را کنم تا از درون خود باشگاه به تیم ضربه نزنند که این در فوتبال حرفه‌ای فاجعه است.

به گزارش شهر اولین ها،سهراب بختیاری‌زاده  ‌در خصوص شکست یک بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: ‌بازی خوبی بود و دو تیم به اندازه هم موقعیت داشتند. بازیکنانم تمام تلاش‌شان را کردند که بتوانند از این بازی امتیاز بگیرند ولی متاسفانه در دقیقه پایانی مسابقه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم که این چیزها نیز در فوتبال طبیعی است ولی آن‌چه برای من مهم بود تلاش بازیکنانم، نظم و انضباط‌شان و میل به جنگندگی بود که فوق‌العاده هم بود و آن‌ها را تحسین می‌کنم.

وی افزود:‌ امیدوارم بازیکنانم همین روند را از نظر روحی ادامه دهند و ذهنیتی که به تیم ضربه می‌زند را برطرف کنیم. باید بگویم تیم ما با یکی دو برد به شرایط طبیعی بر می‌گردد. تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان شرایطی را دارند و دست به دست هم داده‌اند تا ان‌شاءالله شرایط فعلی را تغییر دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در ارزیابی از حریف نیز گفت: سپیدرود رشت تیم یکدستی است و شاید مشکلات مالی دارند ولی مشکلاتی که ما داریم را ندارند. آن‌ها از مدیریت تا هواداران‌شان و کلا تمام ارکان اصلی یک مجموعه که باید کنار هم باشند را دارند و شاید یکی از دلایل موفقیت‌شان همین است، ولی ما متاسفانه مشکلات عدیده‌ای داریم و بیشتر از این‌که رقبا برای ما مشکل‌ساز شوند، ارکانی درون خود مجموعه نفت هستند که قدرت دارند و متاسفانه با قدرت‌شان، جدی به تیم ضربه می‌زنند. مقابله با آن‌ها نیز کار سختی است ولی من تا الان تلاش کرده‌ام و بازهم تلاش می‌کنم تا جلوی آن‌ها بایستم.

وی در خصوص اخراجش در دقیقه 30 بازی با سپیدرود رشت از حضور روی نیمکت، عنوان کرد:‌ در دقیقه 30 این دیدار من یک اعتراض به داوری داشتم و البته چیزی هم نگفتم و به هیچ عنوان توهینی به داور نکردم. فقط یک لحظه روی خطایی که اتفاق افتاد، فریاد زدم که این هم عادی می‌باشد و بعد هم که داور من را اخراج کرد. متاسفانه اشتباهات داوری وجود دارد.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: باز هم می‌گویم چیزی که به ما ضربه می‌زند، درون خود مجموعه است که سال‌ها در تیم ریشه دوانده و قدرت پیدا کرده است و اجازه نمی‌دهد کسی بیاید و سالم کار کند. به هر حال سلامت کار کردن در یک مجموعه که سال‌ها بی‌نظم و بی‌بند و بار بوده است، تبعات دارد و ما داریم تاوان سالم کار کردن خودمان را می‌دهیم.

وی عنوان کرد:‌ شاید یکی از دلایلی که مسجدسلیمان هیچ‌وقت نتوانسته است، فوتبال قدرتمندی داشته باشد، مهم‌ترین علتش همین بوده و این باعث تاسف است. من نباید مشکلات را بین رقیبان و تیم‌ها جستجو کنم، بلکه باید تمام تلاشم را کنم تا از درون خود باشگاه به تیم ضربه نزنند که این در فوتبال حرفه‌ای فاجعه است.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: وقتی مدیریت باشگاه و ارکان اصلی آن که تعدادشان هم کم نیست، همه از شما خواسته‌های نامعقولی داشته باشند و شما خواسته‌ها را برآورده نکنید، طبیعتا در ادامه راه به شما ضربه خواهند زد. بعد از این‌که جلوی باشگاه، آن هم به خاطر خواسته نامعقول‌شان ایستادم و بعد هم طرفداران از من خواستند که به تیم برگردم، شاید یکی از بزرگترین اشتباهاتم را کردم که به تیم برگشتم.

وی افزود:‌ وقتی جلوی آن مدیران به خاطر خواسته‌های نامعقول‌شان ایستادم و چشمان‌شان از این قضیه از حدقه بیرون زده بود، حتما در ادامه راه دنبال ضربه زدن به سهراب بختیاری‌زاده و تیم بودند. به هر حال در این شرایط، کار کردن سخت است. تمام آن‌هایی که امسال به فوتبال مسجدسلیمان و مجموعه تیم ضربه زدند را با ده‌ها مدرک توضیح خواهم داد و مشخص می‌کنم که دلایل آن‌ها چه بوده است.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: موقعی که کارمان را شروع کردیم و می‌خواستیم به بدنسازی برویم، به راحتی به ما گفتند که نقدینگی نداریم که شما به اردو بروید و متاسفانه فقط یک هفته تمرین کردیم و بعد هم وارد لیگ شدیم و اصلا برای‌شان مهم نبود ولی دو روز پیش از بازی روز گذشته با سپیدرود رشت نشان می‌دهند که بازی‌ها برای‌شان مهم است و اعلام می‌کنند که بازیکنان به خاطر نتایج ضعیفی که به دست آمده است، 15 درصد جریمه شده‌اند که این در فوتبال فاجعه است. مدیریت باید پشتیبان تیم باشد و به تیم روحیه بدهد. من نمی‌دانم در این مدت برای بازیکنان چه کار کردند که الان به آن‌ها بر خورده است که تیم در جدول شرایط خوبی ندارد.

وی بیان کرد: ‌البته این‌ها طرحی از پیش تعیین شده است، آن هم برای این‌که اجازه ندهند که تیم پا بگیرد و بالا باشد و می‌خواهند تمرکز بازیکنان را بهم بریزند و در انتها نیز به دنبال این هستند که اجازه ندهند سهراب بختیاری‌زاده با این تیم نتیجه بگیرد، دلیل اصلی هم این است که سهراب ابتدای فصل جلوی خواسته‌های نامعقول آن‌ها ایستاد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به این شرایط شما همچنان پای کار هستید؟ گفت: بله، من پای کار هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا حقایق را بگویم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا بگویم نوع بستن تیم چطور بود. من در ابتدای فصل چقدر اصرار داشتم که برای شروع به یک اردو نیاز داریم ولی آن‌ها خیلی بی‌خیال بودند و به سختی حتی جواب تلفن را می‌دادند و بعد هم می‌گفتند که مشکل مالی داریم ولی الان مدعی شدند که نگران تیم هستیم و تیم باید 15 درصد جریمه شود.

وی ادامه داد: حالا بماند که آن‌ها هفته دهم به تیم لباس و توپ تمرینی دادند و هفته دهم هم آمدند یک جلسه با بازیکنان برگزار کردند که آن هم بیشتر شبیه تئاتر بود. بعد هم که مدیریت در همین جلسه اعلام می‌کند من با شما هستم ولی بعد دو روز پیش از بازی با سپیدرود، تیم را 15 درصد جریمه می‌کنند. این‌ها همه به دنبال بهم ریختن تیم هستند و این را هم مردم باید بدانند.