بازگشت جوان آینده دار مسجدسلیمانی به تمرینات تیم نفت + تصویر
بازگشت جوان آینده دار مسجدسلیمانی به تمرینات تیم نفت + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// جوان آینده دار مسجدسلیمانی بار دیگر به تمرینات نفتی ها بازگشت تا در نیم فصل دوم حضوری پرفروغ در این تیم داشته باشد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، علی کیانی فر هافبک جوان و آینده دار نفتی ها که در ابتدای فصل با بدشانسی مواجه گردید و مصدومیت […]

سایت خبری شهر اولین ها// جوان آینده دار مسجدسلیمانی بار دیگر به تمرینات نفتی ها بازگشت تا در نیم فصل دوم حضوری پرفروغ در این تیم داشته باشد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، علی کیانی فر هافبک جوان و آینده دار نفتی ها که در ابتدای فصل با بدشانسی مواجه گردید و مصدومیت ناگهانی اش موجب خانه نشینی وی شد پس از انجام عمل جراحی و طی کردن دوران نقاهت خود بار دیگر به تمرینات نفت مسجدسلیمان بازگشت. کیانی که در فصل گذشته در ۸ دیدار نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر و جام حذفی ۱۶۹ دقیقه به میدان رفت از مهره های قابل اعتماد حافظی در خط میانی زردپوشان به شمار می رود که حضور دوباره اش در تیم نویدبخش فوتبالی هجومی خواهد بود.

IMG-20160109-WA0008

جلسه حافظی با مدیرعامل باشگاه

فرزاد حافظی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در بین دو نیمه دیدار تدارکاتی اخیر تیم که در دزفول برگزار شد روانه اهواز گردید تا در جلسه با مدیرعامل باشگاه حضور پیدا کند. اگر چه جزییاتی از موارد مورد بحث در این نشست مطرح نشده اما شنیده ها حاکی از اینست که مباحثی پرداخت مالی به بازیکنان ، جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان فعلی از موارد مطرح شده در این جلسه بود.