بازدید مشاور وزیر نفت از مسجدسلیمان
بازدید مشاور وزیر نفت از مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت از زادگاه نفت بازدید کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها سیدرحیم عقیق در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در زادگاه نفت و […]

سایت خبری شهر اولین ها// مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت از زادگاه نفت بازدید کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها سیدرحیم عقیق در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در زادگاه نفت و جمع کارکنان این شرکت گفت: خدمت کردن به خلق یک نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی توجه به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را یک راه خوب و موثر برای شکست فشار دشمنان دانست و افزود: توجه به اقتصاد داخل و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی و اعتماد و تقویت دانش و توان متخصصان داخلی بهترین راهکار برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

همچنین باحضور مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت نفت، ساختمان مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد.

اسکلت این ساختمان ۳ طبقه از نوع فلزی و مساحت آن ۱۴۵۰ متر مربع می‌باشد که با طراحی و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت احداث شده است.

رعایت استانداردهای طراحی و الزامات و مقررات ملی ساختمان از جمله مبحث ۱۹ صرفه جویی در مصرف انرژی و بکارگیری درب و پنجره‌های دودیواره به منظور حذف آلودگی‌های صوتی و جلوگیری از ورود ریزگردها به ساختمان از جمله مشخصات فنی این پروژه است././باشگاه خبرنگاران جوان