سایت خبری شهر اولین ها// مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان ضمن بازدید از پاسگاه محیط بانی منطقه هفت شهیدان ، از نزدیک در جریان فعالیتهای انجمن نگین ایران زاگرس در ایام نوروز قرار گرفت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان از روند آماده […]

سایت خبری شهر اولین ها// مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان ضمن بازدید از پاسگاه محیط بانی منطقه هفت شهیدان ، از نزدیک در جریان فعالیتهای انجمن نگین ایران زاگرس در ایام نوروز قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان از روند آماده سازی پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده شیمبار بازدید نمود. وی همچنین ضمن حضور در واحد نوروزی انجمن نگین ایران زاگرس واقع در منطقه دوراهی لالی با اعضای انجمن به دیدار و گفتگو پرداخت.

لاهیجان زاده با تأکید بر لزوم اهمیت آماده سازی زیرساختها برای معرفی بهتر منطقه حفاظت شده شیمبار به گردشگران اظهار داشت :بایستی امکانات اولیه برای میزبانی از گردشگران در منطقه حفاظت شده شیمبار از طریق نهادهای متولی از جمله ادارات کل میراث فرهنگی و همچنین حفاظت از محیط زیست مهیا گردد تا شاهد جذب بیشتر گردشگران در منطقه باشیم. ضمن اینکه از طریق آموزش های زیست محیطی به جامعه محلی و اهالی منطقه در تلاش هستیم تا برنامه احیاء منطقه حفاظت شده شیمبار بیش از پیش عملی شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان همچنین نقش سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های زیست محیطی و توسعه فرهنگ مرتبط را تأثیرگذار دانست و ابراز امیدواری نمود: با پویایی انجمن های زیست محیطی در استان که بازوان اجرایی ما در این حوزه هستند شاهد اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ زیست محیطی و توجه به طبیعت توسط اقشار مختلف جامعه خواهیم بود.

در خاتمه این بازدید نیز لاهیجان زاده بهمراه نجاتی رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان و اعضای انجمن نگین ایران زاگرس چندین نهال را در منطقه دوراهی لالی کاشتند.

A0AA2A1