بازدید دکتر علیرضا ورناصری از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع”
بازدید دکتر علیرضا ورناصری از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع”

شهر اولین ها// دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس یازدهم از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع” مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش شهر اولین ها، دکتر علیرضا ورناصری در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: امروز توفیق شد تا از کارگاه تولید لوازم حفاظتی در برابر بیماری منحوس […]

شهر اولین ها// دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس یازدهم از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع” مسجدسلیمان بازدید کرد.

به گزارش شهر اولین ها، دکتر علیرضا ورناصری در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: امروز توفیق شد تا از کارگاه تولید لوازم حفاظتی در برابر بیماری منحوس کرونا بازدید و در جریان آن با مدیران و دست اندرکاران زحمتکش و صدیق قرارگاه امیرالمومنین (ع) دیدار و پای فرمایشات این بزرگواران بنشینیم.

وی ادامه داد : مطالبه گری برای حقوق عامه و سرعت گرفتن مسیر خدمت رسانی در مسجدسلیمان از جمله خواسته های به حق این عزیزان بوده است که امیدوارم بتوانم در فرصتی که بعنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی دارم در خدمت این انسانهای فداکار و مدافعان سلامت جامعه اسلامی مان باشم.

ورناصری افزود : اقدام این افراد شجاع و ایثارگر که به صورت داوطلبانه در حال تلاش جهت رفع مشکلات مردم هستند قابل تقدیر و تشکر میباشد.

دکتر ورناصری در ادامه خاطرنشان کرد : به زعم بنده نقش این عزیزان در شرایط کنونی کشور تفاوتی با جهاد شهدای دفاع مقدس ندارد چرا که هر دو برای دفاع از کشور خود تلاش و مجاهده نمودند.
کاری که در این قرارگاه بهداشتی شکل گرفته است کار بسیار برزگی بوده است، نمونه بارز یک مدیریت و حرکت جهادی است ما برای پیشبرد اهداف انقلابمان برای تسلت بر مشکلاتمان به این نوع حرکتها نیاز داریم
باید در حافظه و تاریخ این دیار ثبت شود

“صد هزار ماسک تاکنون تولید و بصورت رایگان توزیع شده است”
قرارگاه امیرالمومنین“ع” مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب “ع” در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تا کنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی و خوراکی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت داشته است.

دراین قرارگاه ۲۵ چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵نفر از انان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند در کارگاه تولید ماسک این قرارگاه روزانه سه تا پنج هزار ماسک تولید و بصورت رایگان به صورت هدفمند توزیع می شود.
این کارگاه از اول فروردین شروع بکار کرده است و بطور متوسط روزانه سه تا پنج هزار ماسک تولید می کند و تدارک اولیه ۲۰۰ هزار ماسک دیده شده است و تا ریشه کنی کامل کرونا در سایه عنایت قائم آل محمد ص این فعالیت ادامه خواهد داشت. در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.
شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴
بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.