اینفوگرافی نفت مسجدسلیمان- ایرانجوان / حسرت به دل های برد نفت
اینفوگرافی نفت مسجدسلیمان- ایرانجوان / حسرت به دل های برد نفت

شهر اولین ها//ایمان کاهکش : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی در هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول در فصل ۹۵-۹۴ مقابل ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد که تاکنون در برابر نمایندگان بوشهر شکست نخورده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفتی ها تاکنون چهاربار برابر ایرانجوان و دوبار نیز مقابل شاهین بوشهر […]

شهر اولین ها//ایمان کاهکش : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی در هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول در فصل ۹۵-۹۴ مقابل ایرانجوان بوشهر قرار می گیرد که تاکنون در برابر نمایندگان بوشهر شکست نخورده است.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفتی ها تاکنون چهاربار برابر ایرانجوان و دوبار نیز مقابل شاهین بوشهر قرار گرفته اند که سه پیروزی و سه تساوی را رقم زده اند.اولین تقابل زردپوشان با تیمی از بوشهر به نهم آذرماه ۹۱بازمیگردد که جدال نفت و شاهین بوشهر در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به تساوی بدون گل منجر شد .در دیدار برگشت اما نفتی ها در بوشهر با یک گل به پیروزی دست یافتند .

دو تیم اکنون بعد از 153 روز باردیگر رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.تاریخچه مصاف قبلی ایرانجوان و نفت نیز به اسفندماه فصل گذشته بازمی گردد که جدال دو تیم در بوشهر با پیروزی پرگل سه بر صفر شاگردان حافظی خاتمه یافت. از سویی دیگر ایرانجوان آخرین بار در مسجدسلیمان 20 مهرماه سال قبل (300 روز قبل) به مصاف نفت رفته بود که تلاش دو تیم به تساوی انجامید.

  naft-boushehr naft-iranjavan
اما شاید یکی از حماسی ترین و بیادماندنی ترین دیدارهای شیران زاگرس در بازی برگشت برابر ایرانجوان و درمقابل دیدگان بیش از ۱۰ هزارنفر از هواداران مشتاق مسجدسلیمانی رقم خورد.
در حالی مسابقه دوتیم میرفت که باتساوی بدون گل خاتمه یابد ،در دقیقه ۹۶ بود که عباس عسکری پشت ضربه کاشته قرار گرفت و با شلیکی تماشایی از فاصله ۴۰متری دروازه ایرانجوان را فرو ریخت تا بوشهری ها با دست خالی مسجدسلیمان را ترک کنند.
اکنون نیز نفتی ها با روحیه ای مضاعف و اینکه هیچگاه مقابل فوتبال بوشهر بازنده نبوده اند برای کسب سه امتیاز مقابل حریف سابقه دار و قدیمی خود صف آرایی خواهند کرد.