اینفوگرافی مصاف نفت مسجدسلیمان با نمایندگان همدان/ خاطره خوش فرزاد حافظی از تقابل با همدانی ها
اینفوگرافی مصاف نفت مسجدسلیمان با نمایندگان همدان/ خاطره خوش فرزاد حافظی از تقابل با همدانی ها

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : علیرغم اطلاع رسانی اکثر خبرگزاری ها و پایگاههای خبری مبنی بر لغو دیدار امروز پاس همدان و نفت مسجدسلیمان ، این دیدار به احتمال قوی برگزار خواهد شد.بهرام یدی مدیرعامل باشگاه پاس در اینخصوص گفت: ما براساس خواسته کمیته انضباطی به تعهدات مالی خود در قبال بدهیها […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : علیرغم اطلاع رسانی اکثر خبرگزاری ها و پایگاههای خبری مبنی بر لغو دیدار امروز پاس همدان و نفت مسجدسلیمان ، این دیدار به احتمال قوی برگزار خواهد شد.بهرام یدی مدیرعامل باشگاه پاس در اینخصوص گفت: ما براساس خواسته کمیته انضباطی به تعهدات مالی خود در قبال بدهیها عمل کردیم و انتظار داریم بازی امروز برگزار شود.داریوش حسن پور سرپرست تیم نفت نیز اظهار داشت:تا این لحظه نامه کتبی مبنی بر عدم برگزاری مسابقه امروز به دست نرسیده و این دیدار به احتمال زیاد برگزار خواهد شد.

با تمام این تفاسیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر امروز در حالی مقابل پاس همدان قرار می گیرد که در دیدارهای گذشته در همدان هیچگاه به پیروزی دست نیافته است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تقابل امروز پاس و نفت از بسیاری جهات دیدنی خواهد بود و پیروزی هر یک از دو تیم موجب جهش قابل ملاحضه تیم برنده در جدول رده بندی مسابقات خواهد شد. در تاریخ مصاف های گذشته نفت مسجدسلیمان با نمایندگان همدان ۶مسابقه برگزار شده که ۴ دیدار مقابل پاس و ۲ دیدار نیز مقابل الوند دیگر نماینده فوتبال همدان صورت گرفته است. نکات خواندنی مصاف نفت مسجدسلیمان مقابل نمایندگان فوتبال همدان به شرح زیر می باشد:

– دو تیم پاس همدان و نفت چهار بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم نفت مسجدسلیمان تنها یک برد و سه شکست بوده است. از سویی دیگر نفتی ها دو بار به مصاف الوند همدان رفته اند که با یک پیروزی نفتی ها و یک تساوی همراه بوده است.

– دو برد نفتی ها مقابل پاس و الوند با سرمربیگری بهروز مکوندی و فرزاد حافظی رقم خورده و سیاوش بختیاری زاده و داریوش یزدی ( دو بار) مربیان ناکام نفت مقابل پاس همدان بوده اند.ضمن اینکه تنها تساوی نفت مقابل نماینده همدان (الوند) در زمان حضور زوران اسمیلسکی رقم خورده است.

-آخرین برد نفت مقابل پاس به ۱۷ دیماه ۹۲ ( ۶۱۲ روز پیش ) باز می گردد که زردپوشان در خانه با دو گل مقابل پاسی ها به پیروزی دست یافتند. ضمن اینکه آخرین برد سبزپوشان همدانی نیز به سوم مهرماه سال ۹۲ ( ۷۱۶ روز پیش ) باز می گردد که با یک گل مقابل نفتی ها به پیروزی دست یافتند.

-فرزاد حافظی سرمربی کنونی نفت مسجدسلیمان خاطره خوبی از تقابل با نمایندگان همدان دارد و در فصل ۹۲-۹۱ نفت با هدایت وی مقابل نماینده همدان (الوند ) با سه گل به برتری دست یافت. سعید شیرازی،فرزاد محمدی و رضا درویشی گلزنان نفت در آن دیدار بودند.

– نفت مسجدسلیمان در سه دیدار گذشته خود که در همدان به میدان رفته هیچگاه به پیروزی دست نیافته و دو شکست مقابل پاس و یک تساوی مقابل الوند را کسب  کرده است.

 

نفت-پاس