اینفوگرافی تقابل فجرسپاسی-نفت مسجدسلیمان/ نوستالژی بردهای ناپلئونی و آغاز سریالی محرومیت تماشاگران… !؟
اینفوگرافی تقابل فجرسپاسی-نفت مسجدسلیمان/ نوستالژی بردهای ناپلئونی و آغاز سریالی محرومیت تماشاگران… !؟

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی از سری رقابتهای هفته نهم لیگ دسته اول به مصاف فجرسپاسی شیراز می رود که تاکنون دوبار مقابل این تیم قرار گرفته است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، دو تیم فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان این هفته در ورزشگاه حافظیه شیراز و […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی از سری رقابتهای هفته نهم لیگ دسته اول به مصاف فجرسپاسی شیراز می رود که تاکنون دوبار مقابل این تیم قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، دو تیم فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان این هفته در ورزشگاه حافظیه شیراز و برای سومین بار در تاریخ دوباشگاه مقابل یکدیگر قرار می گیرند. هر یک از دو تیم در دو دیدار گذشته یکبار به پیروزی دست یافته اند. اولین تقابل دو تیم فجر و نفت به فصل 90-89 لیگ دسته اول باز می گردد که فجرسپاسی در خانه با یک گل به پیروزی دست یافت.در دیدار برگشت همان فصل نیز نفتی ها با وجود برگزاری دیدار در خانه از حضور تماشاگران محروم بودند اما این موضوع مانع پیروزی زردپوشان نشد و گل دقایق پایانی یعقوب سلحشور موجب شد تا نفتی ها با یک گل انتقام شکست دور رفت را بگیرند.

اگر چه اکنون پس از 1736 روز نفتی ها بار دیگر در ورزشگاه حافظیه مقابل فجر قرار می گیرند اما در فصل 91-90 نیز تیم برق شیراز در این ورزشگاه میزبان تیم نفت بود که تلاش دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل منجر شد.در همین فصل بود که تیم ریشه دار برق شیراز به لیگ دو سقوط کرد و در دیدار برگشت مقابل نفت مسجدسلیمان حضور نیافت.

IMG-20151002-WA0022

با تمام این تفاسیر می توان گفت که تقابل دو تیم نفت و فجر که با دو برد یک بر صفر دو تیم در دیدارهای مقابل یکدیگر همراه بوده ،نوستالژی بردهای ناپلئونی را تداعی می کند.

تصاویری از دیداری نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی در دوم اردیبهشت 90 که با برد نفتی ها به پایان رسید در زیر آمده است: