اینفوگرافی تاریخچه مصاف نساجی مازندران-نفت مسجدسلیمان
اینفوگرافی تاریخچه مصاف نساجی مازندران-نفت مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان نساجی مازندران خواهد بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، دو تیم نساجی و نفت پس از ۹۹۶ روز و برای پنجمین بار در تاریخ رقابتهای لیگ دسته اول مقابل یکدیگر قرار می گیرند.نکات جالب […]

سایت خبری شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان نساجی مازندران خواهد بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، دو تیم نساجی و نفت پس از ۹۹۶ روز و برای پنجمین بار در تاریخ رقابتهای لیگ دسته اول مقابل یکدیگر قرار می گیرند.نکات جالب توجه مصاف این دو تیم به شرح زیر می باشد :

-در آخرین مصاف دو تیم که با پیروزی نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت فرزاد حافظی بعنوان سرمربی روی نیمکت زردپوشان حضور داشت که مازنی ها با دو گل مغلوب نفتی ها شدند.

-در دو دیدار برگزار شده در ورزشگاه وطنی قائمشهر ، نفتی ها با یک تساوی و یک شکست ، تنها یک امتیاز کسب نموده اند.

-اولین تجربه بهروز مکوندی در سمت سرمربیگری نفت با شکست خانگی مقابل نساجی رقم خورد. شکستی که در ۶ دقیقه اتفاق افتاد و در حالی که نفت با دو گل حسین مالکی  در دقایق ۵۰ و ۶۶ از حریف خود پیش بود در عرض ۶دقیقه پیروزی شیرین خانگی را با شکست سه بر دو عوض کرد.

-سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال نفت در لیگ دسته اول مقابل نساجی مازندران و در ۲۷مهرماه ۹۱ رقم خورد. دیداری که قرمزپوشان مازنی با نتیجه چهار بر یک بسود خود خاتمه دادند.

-از ۵ گلی که نفتی ها در دیدارهای گذشته مقابل نساجی بثمر رسانده اند سهم حسین مالکی ۳ گل ، سعید شیرازی و فرزاد محمدی نیز یک گل بوده است.

naft- nasaji

 

گزارش دیدار نفت ۰ – نساجی ۰

 

گزارش دیدار نفت ۲ – نساجی ۳

 

گزارش دیدار نساجی ۴ – نفت ۱