اولین باران زمستانه شروع به وزیدن می کند …
اولین باران زمستانه شروع به وزیدن می کند …

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل هواشناسی خوزستان از باران پراکنده برای شمال استان و گرد و غبار در راه جنوب خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کوروش بهادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از فردا شب تا آخر هفته، بارش پراکنده باران و رگبار در شرق و شمال […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل هواشناسی خوزستان از باران پراکنده برای شمال استان و گرد و غبار در راه جنوب خوزستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کوروش بهادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از فردا شب تا آخر هفته، بارش پراکنده باران و رگبار در شرق و شمال خوزستان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: جنوب خوزستان تحت تاثیر اما وضعیت هوایی به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و تحت تاثیر این سامانه بارشی نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در جنوب استان اما وزش باد همراه با گرد و غبار محلی ایجاد می‌شود و در این مدت مواج پیش بینی شده است.

بهادری اضافه کرد: کاهش دید همراه با گرد و غبار نیز صورت می‌گیرد.

به گفته وی، طی ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۰ و دهدز با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط خوزستان گزارش شده است.

بهادری با بیان اینکه روند تغییرات دمای هوای اهواز بین ۱۸ تا شش درجه در نوسان خواهد بود ادامه داد: بارش باران هفته گذشته نیز به صورت رگبار و همراه با رعد و برق در بیشتر نقاط خوزستان ثبت شد و میزان بارندگی در گتوند ۴۵ میلی متر، بهبهان ۴۳، اندیمشک ۴۰ و ایذه ۳۷ میلیمتر اعلام شد.