امام جمعه موقت مسجدسلیمان:امیدواریم مسئولین ما درتحقق  این شعار نه در حرف بلکه در عمل موفق باشند
امام جمعه موقت مسجدسلیمان:امیدواریم مسئولین ما درتحقق  این شعار نه در حرف بلکه در عمل موفق باشند

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام سید احمدی تاکید کرد : امروز هم باید هوشیار باشیم , آنها هدفشان از رابطه استعمار و غارت کشور های است و قطع رابطه ما با امریکا یک عنایت الهی برای ما بود . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از آسماری , حجت الاسلام سید […]

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام سید احمدی تاکید کرد : امروز هم باید هوشیار باشیم , آنها هدفشان از رابطه استعمار و غارت کشور های است و قطع رابطه ما با امریکا یک عنایت الهی برای ما بود .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از آسماری , حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی ,اقدام و عمل گفت :  امیدواریم مسئولین ما درتحقق  این شعار   نه در حرف بلکه در عمل موفق باشند .

وی  با بیان اینکه مردم منتظر اقدام و عمل هستند گفت :  مردم هم باید کمک حال مسئولین دلسوز باشند و  با همدلی و اتحاد است که  می توانیم این شعار را محقق کنیم .

حجت الاسلام سید احمدی با اشاره به فرارسیدن ماه رجب گفت : این ماه یکی از ماههای بزرگ الهی است که ماه استغفار,توبه و ذکر نامگذاری شده است  و باید از این فرصتها که خداوند در اختیارمان  قرار داده  استفاده کنیم .

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در سال ۵۹  اظهار داشت : این رابطه , رابطه دو کشور به صورت مستقل و عادلانه نبود بلکه یک رابطه ارباب و نوکر بود.رابطه ای که یک کشور ظالم بر مظلوم داشت و این قطع رابطه برکات زیادی برای ما داشت و امام (ره) فرمود که اینقدر که ما  از امریکا صدمه دیدیم از هیچکس ندیدیم .

امام جمعه موقت مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای و رو ملی فناوری هسته ای گفت :  مقام معظم رهبری فرمودند همانطوری که در عرصه هسته ای با غیرت و با اخلاص فرزندان ملت پیش آمدند و خود را به عنوان یک کشور پیشرفته در این عرصه معرفی کردند  در اقتصاد هم می توانیم  اینگونه عمل کنیم .

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در رابطه با سخنان  مقام معظم  رهبری در دیدار با  مداحان تصریح کرد  : ایشان فرمودند نظام استکباری مبتنی  بر زور است و باید بدانیم که امروز در عرصه بین المللی چیزی به عنوان منطق و گفتگو وجود ندارد و هرچه هست زور است . اگر کشوری باشید که قدرت دفاع از خود نداشته باشید باید از دنیا زور بشنوید . جمهوری  اسلامی این افتخار را دارد که  در برابر نظام سلطه قرار دارد و امروز مستکبرین و زورگویان  در دنیا چه توطئه ها علیه ما می کنند.

منطق جمهوری  اسلامی این است که با هر کشوری که بر اساس استقلال , آزادی و شرف کشورها بخواهد رفتار کند اهل رابطه هستیم  و نه به کسی زور می گویم و نه زور می پذیریم .

حجت الاسلام سید احمدی عنوان داشت :  مقام معظم رهبری فرمودند که دنیای امروز فقط دنیای مذاکره نیست بلکه امروز باید بهترین تجهیزات و سلاح ها  را  داشته باشیم چرا که  اینها بازدارنده است و  اگر  این جمله که دنیای امروز فقط دنیای مذاکره است از دهان کسی بیرون بیاید یا از سر نا آگاهی است و اگر آگاهانه باشد خیانت است .