امام جمعه مسجدسلیمان : مدیران نجومی فکر بزرگ نه،بلکه شکم بزرگ دارند
امام جمعه مسجدسلیمان : مدیران نجومی فکر بزرگ نه،بلکه شکم بزرگ دارند

شهر اولین ها// امینی گفت: ما به پیروی از رهبر معظم انقلاب مذاکرات را نه مطلقا محکوم و رد می کنیم و نه مطلقا تایید می کنیم،در صراط مستقیم هستیم. به گزارش شهر اولین ها ،مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم  مجتبی زکوی زاده با حضور امام جمعه  و فرمانده سپاه مسجد سلیمان ، فرمانده سپاه […]

شهر اولین ها// امینی گفت: ما به پیروی از رهبر معظم انقلاب مذاکرات را نه مطلقا محکوم و رد می کنیم و نه مطلقا تایید می کنیم،در صراط مستقیم هستیم.
به گزارش شهر اولین ها ،مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم  مجتبی زکوی زاده با حضور امام جمعه  و فرمانده سپاه مسجد سلیمان ، فرمانده سپاه ناحیه باغملک و جمع پرشوری از مردم و مسئولین در روستای چلچلک برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین  امینی امام جمعه مسجد سلیمان  در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و تشکر از مردم باغملک بخاطر پر فروغ نگه داشتن مراسمات شهدا  بیان داشت : از نفس های گرم شما مردم روستایی و متدین است که خدا انقلاب را شتابان جلو می برد ، انقلابی که هرکس برای آن کمین بزند حتی با فساد مالی به برکت این حضور ها گنداب آن در می آید.
وی  با اشاره به حقوق های نجومی گفت : عده ای حقوق های میلیونی و درآمدهای نامشروع دریافت می کنند  و خانواده ای که در انقلاب زجر نکشیده و خون نداد وام ۱۷۰ میلیونی می گیرند و پستها را فتح کرده و پشت تریبون انقلاب حضور پیدا می کنند و حقوقهای میلیونی را بخشی از پاداش برای مرارت های انقلاب می دانند.
وی ضمن تفسیر آیه اول سوره احزاب عنوان کرد : ما باید با حضور در یادواره ها گفتمان انقلاب را حفظ کنیم نگذاریم آن را کفار به انحراف ببرند و مسحور جریان سازی های غلط شان و مفتون گفتمان های اشتباه شان قرار نگیریم، همان گفتمان و نبرد کلماتی که بزرگان را از پا در می آورد .
امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: بزرگی که رئیس یک مجمعی ست که باید تشخیص مصلحت دهد و مدام از رابطه نزدیک خود با رهبر سخن می گوید  ولی در فتنه کور۸۸ که آقا فرمود حرف بزنید  ،   او یک کلمه نگفت حتی اگرهم گفت به دفاع از فتنه گفت.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدام بیان می کند که نسبت به فتنه حساس هستم و اجازه نداد گفتمان محکوم کردن فتنه از یاد برود  اما کله گنده های فتنه ، یاران دیروز امام ره و پشت کرده های امروز امام  می خواستند روز روشن به نام امام انقلاب را با شکست روبرو کنند .
وی خاطر نشان کرد :   امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب  بارها گفتن علیه شورای نگهبان حرف نزنید و آن را تضعیف نکنید
اما در  12 بهمن سال گذشته شورای نگهبان را تضعیف  کردند و یا  به دفاع از فتنه حرف زدند بعد به ما درس مریدی و مرادی با رهبر انقلاب می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین  امینی در بخش دیگر از سخنان خود به حساسیت رهبر نسبت به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت:  رهبری دغدغه امنیت را ندارد اما نسبت به مسائل فرهنگی اضطراب دارد  و روی بحث فرهنگی دست می گذارد و محورهای سبک زندگی اسلامی را معرفی میکند.
امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به مذاکرات و برجام بیان داشت :    4 سال  گذشت و  در وادی اقتصاد اتفاقی نیفتاد جز اینکه  از چهره مکر و خون آشام آمریکا پرده ها کنار رفت و خرد رهبر تثبیت شد .
وی با بیان اینکه مسوولان مجبور شدند به گفتمان رهبر یعنی اقتصاد مقاومتی برگردند گفت: حال که سال انتخاباتی شده و تجربه می گوید مملکت نیمه رها می شود اگر حزب الله نباشد و بسیج و سپاه نباشد خدا می داند سر از کجا در می آوریم.
امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به کودتا اخیر ترکیه گفت : ترکیه منافق جاه طلب و دوست عربستان و یار آمریکا و اسرائیل و مذاکره دوست را که به رخ ما کشاندند دیدید که چگونه نصف شب کودتا ایجاد کردند و ۲۰ هزار نفر را زندانی کردند .
وی با بیان اینکه جنگ رودررو ، جنگ گفتمان و لغات است اظهار داشت : نخبگان ما تولید گفتمان می کنند و امروزه   ترور گفتمان انقلاب به جای ترور فیزیکی مطرح است.
حجت الاسلام والمسلمین  امینی عنوان کرد: مقاله نوشتند و گفتند مدیران را تضعیف نکنید اینها نخبگان هستند و  فکر بزرگ دارند ، خیر اینگونه نیست این مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند فکر بزرگ نه،بلکه شکم بزرگ  دارند .
وی افزود: به من گفتند چرا در نماز جمعه مسجد سلیمان از حقوق ۴۲ میلیونی نفت گچساران می گویید ،من چون با مدیران نفت مسجدسلیمان چشم در چشم  هستم   به در میزنم دیوار بشنود./بسیج نیوز