معرفی انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان بعنوان انجمن برتر و فعالترین انجمن خوزستان/تصاویر +عملکرد
معرفی انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان بعنوان انجمن برتر و فعالترین انجمن خوزستان/تصاویر +عملکرد

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری : در مراسم روز ملی سینما که در سینما هلال اهواز برگزار گردید انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان بعنوان انجمن برتر استانی و فعالترین انجمن در این زمینه معرفی گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، عصر امروز و به مناسب بزرگداشت روز ملی صنعت سینما مراسم […]

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری : در مراسم روز ملی سینما که در سینما هلال اهواز برگزار گردید انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان بعنوان انجمن برتر استانی و فعالترین انجمن در این زمینه معرفی گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، عصر امروز و به مناسب بزرگداشت روز ملی صنعت سینما مراسم باشکوهی در سالن سینما هلال اهواز و با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مسئول امور سینمایی استان،مدیر انجمن سینمای جوان خوزستان و جمعی از فیلمسازان،پیشکسوتان و فعالین عرصه سینمای استان برگزار شد و طی آن از انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان با مدیریت رهام اشکش به عنوان فعال ترین و برترین انجمن خوزستان با اعطای لوح تقدیر و هدیه قدردانی گردید.

از برنامه های این مراسم می توان به نمایش فیلم ” دختر لر”  ، تقدیر و تشکر از فیلمسازان و عکاسان نمونه استان و تجلیل از عکاسان و فیلمسازان زمان جنگ تحمیلی که در زمینه تولید فیلم مستند فعالیت داشته اند اشاره داشت.

شایان ذکر است از جمله فعالیتهای انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان در سالیان اخیر می توان به برگزاری دوره های آموزشی در رشته های تصویربرداری، کارگردانی، عکاسی، تدوین، فتوشاپ و بدلکاری سینمایی (برای اولین بار) ، ساخت ۲۵ فیلم کوتاه در مدت زمان کمتر از دوسال، حضور در جشنواره های بین المللی تهران ،جذب و سازماندهی 170 نفر بعنوان عضو انجمن،برگزاری جشنواره فیلم کوتاه اسفند ۹۳ و برگزاری نمایشگاه عکس در سطح شهرستان اشاره داشت.

IMG-20150919-WA0000IMG-20150919-WA0001