افتتاح چهار طرح تولیدی و خدماتی در مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت +تصاویر
افتتاح چهار طرح تولیدی و خدماتی در مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت +تصاویر

شهر اولین ها//در پایان هفته دولت چهار پروژه تولیدی,برقرسانی و خدماتی با حضور مدیران و فرماندار مسجدسلیمان در شهرستان و روستاهای تابعه افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش شهر اولین ها ، صبح امروز و در پایان هفته دولت چهار پروژه تولیدی,برقرسانی و خدماتی با حضور مدیران و فرماندار مسجدسلیمان در شهرستان و […]

شهر اولین ها//در پایان هفته دولت چهار پروژه تولیدی,برقرسانی و خدماتی با حضور مدیران و فرماندار مسجدسلیمان در شهرستان و روستاهای تابعه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر اولین ها ، صبح امروز و در پایان هفته دولت چهار پروژه تولیدی,برقرسانی و خدماتی با حضور مدیران و فرماندار مسجدسلیمان در شهرستان و روستاهای تابعه افتتاح و به بهره برداری رسید.

اولین پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید پروژه نصب چراغ های تلسکوپی در بلوار هشت بنگله,نفتک ومیدان امام علی به سمت فلکه نفتون به طول ۲۷۶۰ متر و تعداد ۹۲اصله پایه چراغ تلسکوپی بود.

 

دومین پروژه امروز افتتاح طرح تولیدی پرورش مرغ۳۰۰۰۰ قطعه ای در منطقه تلبزان بود کهبا حضور مسئول جهاد کشاورزی شهرستان به بهره برداری رسید.دراین طرح هفت نفر بصورت مستقیم مشغول بکار شده اند.

 

آخرین پروژه ای که در هفته دولت امسال در مسجدسلیمان به بهره برداری رسید طرح برقرسانی  به روستاهای کالوسه و چوب سرخ بود.

 

همجنین یک دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستای چوب سرخ از توابع بخش گلگیر توسط اداره منابع طبیعی به بهره برداری رسید.

 آسماری