افتتاح ساختمان بخشداری عنبر با حضور معاونت سیاسی اجتماعی استاندار
افتتاح ساختمان بخشداری عنبر با حضور معاونت سیاسی اجتماعی استاندار

سایت خبری شهر اولین ها//با حضور معاونت سیاسی اجتماعی استاندار،فرماندار وتنی چند از مسئولین شهرستان ساختمان بخشداری عنبر افتتاح گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این ساختمان طی ۶ ماه احداث گردیده که نحوه اجرای آن بیشتر بصورت بهسازی و تکمیل ساختمان بوده است .خراسانی بخشدار عنبر در خصوص سایر پروژه های در […]

سایت خبری شهر اولین ها//با حضور معاونت سیاسی اجتماعی استاندار،فرماندار وتنی چند از مسئولین شهرستان ساختمان بخشداری عنبر افتتاح گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این ساختمان طی ۶ ماه احداث گردیده که نحوه اجرای آن بیشتر بصورت بهسازی و تکمیل ساختمان بوده است .خراسانی بخشدار عنبر در خصوص سایر پروژه های در دست احداث بخش عنبر اظهار داشت:هم اکنون بقعه امامزاده سبزپوش توسط اهالی عنبر در حال ساخت می باشد.ضمن اینکه حسینیه این منطقه نیز با اعتبار ۵میلیارد ریالی که یکی از خیرین عنبر به آن اختصاص داده پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره نصب تصویر ۳۰ شهید بخش عنبر در مسیر ورودی منطقه اظهار داشت: یادآوره شهدای بخش عنبر نیز دو سال پیش برگزار شد و تلاش ما همواره تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت و تکریم خانواده شهدا بوده است.

خراسانی افزود: سرمایه های اجتماعی خوبی در بخش خیرین و وقف در عنبر وجود دارد و انتظار می رود تا فرهنگ وقف و نیکوکاری بعنوان یک الگوی ترویجی به مسجدسلیمان معرفی شود چرا که در مسجدسلیمان فرهنگ وقف ضعیف تا حدودی مورد بی توجهی قرار گرفته و بهتر است تا سرمایه داران شهرستان برای توسعه شهری و بهبود وضعیت عمرانی وارد عمل شوند.