اعضای جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان معرفی شدند + تصویر
اعضای جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان معرفی شدند + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// یوسف خدامرادی خوزستان اسپورت- اعضای جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان احکام خود را از رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان دریافت کردند. به گزارش خوزستان اسپورت، البرز حاجی پور، داور مطرح فوتبال کشور و رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، امروز پذیرای اعضای جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان بود. در این جلسه، […]

سایت خبری شهر اولین ها//

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- اعضای جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان احکام خود را از رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان دریافت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، البرز حاجی پور، داور مطرح فوتبال کشور و رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، امروز پذیرای اعضای جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان بود.

در این جلسه، ابتدا محمود احمدی رئیس جدید هیئت فوتبال ضمن تشکر از حضور اعضای جدید هیئت توفیق خدمتگزاری خود و کادر هیئت فوتبال به جامعه فوتبال مسجدسلیمان را از خداوند متعال خواستار شد. ایشان در ادامه به عملکرد کوتاه مدت خود اشاره و همدلی وهمراهی و نیز استفاده از تجارب پیشکسوتان را شرط اصلی موفقیت عنوان نمود.

در ادامه حاجی پور با تبریک شروع به کار هیئت جدید، داشتن آمار داشته ها جهت حصول نداشته ها، برنامه مدون تعریف شده و قابل تحقق، آموزش و جلب حمایت مادی و معنوی علاقمندان به فوتبال بویژه قشر پیشکسوت را از شروط موفقیت عنوان نمودند. وی در ادامه دکترین خود درخصوص به رسمیت شناختن مسجدسلیمان بعنوان “شهرفوتبال”در ایران به مانند جویبار در کشتی را قابل تحقق دانستند و آرزو نمودند تحقق این انر بعنوان باقیات صالحات برای خود وهیئت فوتبال برای آیندگان به یادگار بماند. وی معضل شبکه های اجتماعی و بازیهای دیجیتالی را در کنار دیگر عوامل ساختاری از مهمترین علل کمرنگ شدن رغبت حضور جوانان در زمینهای خاکی برشمرد.

البرز حاجی پور همچنین خبر از احتمال هشتاد درصدی حضور نماینده شهرستان در رقابت های فصول آتی لیگ برتر داد و تلاش بر جذب اسپانسر و مشارکت متنفذین و متمولین در پیشبرد فوتبال را وظیفه تمامی اعضاء هیئت عنوان نمود و با اشاره به راستی آزمایی بدهی های هیئت قبلی برپرداخت حق الزحمه معوقه داوران تاکید کرد و تعویض و ارتقاء اندازه خط لوله آب زمین چهاربیشه، خرید ماشین چمن زنی و پمپ قوی آب را از اقدامات خود به هیئت فوتبال عنوان کرد.

در ادامه اعضاء هیئت فوتبال مسجدسلیمان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و احکام تنظیمی به اعضاء جدید اهداء  وابلاغ شد.

بر این اساس، داریوش لرزانی (نایب رئیس)، خانم گودرزی (کمیته بانوان)، بهرام شهبازی سیف آبادی (دبیر هیئت)، مجید رستمی (کمیته انضباطی)، مصطفی شلاهی (کمیته نقل وانتقالات)، نادرجعفری (خزانه دار)، رامین روشن پور (کمیته آموزش)، احمد فارسونی (کمیته داوران)، علی بلدی (مدیر رسانه ای) و یوسف خدامرادی (روابط عمومی) تعیین گردیدند.

مسجدسليمان