اعزام کاروان مردم مسجدسلیمان برای شرکت در آئین ارتحال امام خمینی (ره)
اعزام کاروان مردم مسجدسلیمان برای شرکت در آئین ارتحال امام خمینی (ره)

سایت خبری شهر اولین ها//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت:این کاروان بار دیگر و به نمایندگی از جامعه بزرگ ایل غیور بختیاری با آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ,ولایت فقیه و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت خواهند کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در […]

سایت خبری شهر اولین ها//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت:این کاروان بار دیگر و به نمایندگی از جامعه بزرگ ایل غیور بختیاری با آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ,ولایت فقیه و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در آستانه چهاردهم خرداد ماه و سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)  کاروان عاشقان روح الله از مسجدسلیمان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعزام می شوند.

سرهنگ سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز مردم مسجدسلیمان حضوری پر شور در مراسم ارتحال امام راحل خواهند داشت و 200نفر از مردم مسجدسلیمان در قالب 5 کاروان  برای شرکت در ویژه مراسم رحلت این پیر فرزانه  امروز به تهران اعزام خواهد شد.

وی افزود: در طول مسیر رفت و برگشت این کاروان برنامه ها و مسابقات فرهنگی – مذهبی برای زائرین برگزار خواهد شد و به 65 نفر از برگزیدگان این مسابقات هدایایی اهدا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ادامه داد: بروشورهایی با محتوای زندگینامه حضرت امام خمینی(ره) در اختیار زائرین قرار خواهد گرفت که از متن این بروشورها مسابقه ای بین زائرین برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کاروان فرهنگی-مذهبی در شهر قم به زیارت حضرت معصومه(س) خواهند رفت.

رحیمی حسینی تصریح کرد: فراخوان نام نویسی در این کاروان برای عموم مردم و از طریق پایگاه های مقاومت بسیج در محلات شهرستان انجام شد  و این کاروان  بار دیگر و به نمایندگی از جامعه بزرگ  ایل غیور بختیاری با آرمانهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ,ولایت فقیه و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق  و بیعت  خواهند کرد.

وی عنوان داشت : همچنین بمناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مراسماتی در سطح شهرستان مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

آسماری