اشک و لبخند فوتبال مسجدسلیمان در سالی که گذشت …
اشک و لبخند فوتبال مسجدسلیمان در سالی که گذشت …

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : فوتبال مسجدسلیمان در سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود که تا حدودی خاطر هواداران و فوتبالدوستان شهر اولین ها را مکدر ساخته بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها در سال 94 زخدادهای متفاوتی در زمینه فوتبال مسجدسلیمان در سطوح کشوری و […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : فوتبال مسجدسلیمان در سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود که تا حدودی خاطر هواداران و فوتبالدوستان شهر اولین ها را مکدر ساخته بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها در سال 94 زخدادهای متفاوتی در زمینه فوتبال مسجدسلیمان در سطوح کشوری و استانی رقم خورد که مهمترین آنها را در زیر از نظر می گذرانیم :

وداع نفت مسجدسلیمان با لیگ برتر
20 اردیبهشت: سقوط تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان اصفهان شد تا سقوط این تیم خوزستانی به لیگ دسته اول قطعی شود. نفت در طول مسابقات لیگ برتر، بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت ولی به‌دلیل عدم حمایت مالی مسئولان نتوانست در لیگ برتر ماندنی شود. این سقوط غم انگیز شاید پس از مدتها هنوز هم برای هواداران نفتی ها قابل هضم نبوده بطوریکه برخی هواداران همچنان با سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی قهر هستند… !؟

انتصاب رییس جدید هیأت فوتبال مسجدسلیمان

7 آذرماه : رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان منصوب و معرفی شد.

 محمود احمدی از پیشکسوتان بنام فوتبال مسجدسلیمان که در دهه 60 عضو تیم های دارایی و آزادگان مسجدسلیمان و تیم های منتخب جوانان و بزرگسالان خوزستان بوده، بعنوان رئیس جدید هیئت فوتبال مسجدسلیمان منصوب و مراسم معارفه ایشان حضور پیشکسوتان، مدیران، ورزشکاران و رؤسای ادارات شهر برگزار گردید.

رئیس هیئت فوتبال مسجدسليمان معرفی شد
بقای نفتون در لیگ سه و آغاز مسابقات فصل جدید
14 بهمن ماه : تیم ریشه دار و قدیمی نفتون مسجدسلیمان که با عملکرد خوب خود در دور دوم مسابقات لیگ سه کشور باقی ماند در اولین دیدار فصل جدید در خانه مقابل خلیج فارس خونسرخ به تساوی دو بر دو دست یافتند. نارنجی پوشان در گروه سه(جنوب) مسابقات با تیمهای خلیج فارس خونسرخ بندرعباس، گهر دورود، قشقای شیراز، فرهنگ رامهرمز، شاهین ماهشهر، ملی حفاری اهواز ، شهرداری یاسوج ، شهرداری فیروز آباد و برق شیراز همگروه است.
قهرمانی امیدهای نفت در لیگ برتر خوزستان
17 اسفندماه : تیم فوتبال امیدهای نفت مسجدسلیمان به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای خوزستان رسید.
در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای خوزستان، تیم نفت مسجدسلیمان در خانه تیم فجر هویزه با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و عنوان قهرمانی مسابقات را با 31 امتیاز از آن خود کرد. شاگردان بهمن نصیری در این رقابتها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی بهترین خطوط دفاعی و حمله و مقام آقای گلی را نیز از آن خود کردند.

قهرمانی آراد مسجدسلیمان در لیگ دسته اول فوتسال خوزستان
26 اسفند :تیم فوتسال آرادمسجدسلیمان در اولین سال حضور حرفه ای خود مقام قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال خوزستان را کسب نمود.
مسابقات فوتسال قهرمانی دسته یک فوتسال چندی پیش باحضور۷تیم در یک گروه و به صورت دوره ای آغازشده بود که با قهرمانی تیم آرادمسجدسلیمان به پایان رسید. تیم آراد درحالی که یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده با۲۷امتیاز پیشاپیش به مقام قهرمانی رسید و به همراه تیم پاس شوشتر که ۲۳امتیازداردبه لیگ برتراستان صعودنمودند .
درپایان مسابقات تیم آرادمسجدسلیمان بابیشترین گل زده وکمترین گل خورده عنوان بهترین خط حمله و دفاع رابه خوداختصاص داده و ایوب ایرانی زاده از آرادمسجدسلیمان نیز با۱۲گل آقای گل مسابقات را تصاحب کرد.

arad