استعفای شهردار مسجدسلیمان ،از شایعه تا واقعیت …/حیدری :شرایط کنونی شهرداری مسجدسلیمان،شرایطی معمولی است
استعفای شهردار مسجدسلیمان ،از شایعه تا واقعیت …/حیدری :شرایط کنونی شهرداری مسجدسلیمان،شرایطی معمولی است

سایت خبری شهر اولین ها//در حالی که بنا به شنیده ها به نظر می رسید شهردار مسجدسلیمان در نشست خبری روز گذشته استعفا کند اما بطور غیرمنتظره ای این نشست لغو شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ،در حالی از اعتصاب کارگران شهرداری چندین روز گذشته بود و تجمع آنان در محل شهرداری مرکزی […]

سایت خبری شهر اولین ها//در حالی که بنا به شنیده ها به نظر می رسید شهردار مسجدسلیمان در نشست خبری روز گذشته استعفا کند اما بطور غیرمنتظره ای این نشست لغو شد.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ،در حالی از اعتصاب کارگران شهرداری چندین روز گذشته بود و تجمع آنان در محل شهرداری مرکزی توجه هر فردی را در محوطه به خود جلب کرده بود ،پرداخت حقوق خردادماه گذشته این پرسنل موجب تلطیف فضای موجود تا حدود زیادی گردید.اما آنچه بیش از همه توجه عموم و خبرنگاران را به خود جلب نمود نشست خبری روز گذشته شهرداری بود که بعلت برگزاری کمیسیون کارگری در محل فرمانداری ، این نشست لغو گردید. در حالی که شنیده می شد که خلیل حیدری در این نشست از سمت خود در شهرداری مسجدسلیمان استعفا کند اما خود شهردار مسجدسلیمان این خبر را قویاً تکذیب کرده و آنرا یک شایعه خواند.

حیدری با بیان این موضوع که شرایط موجود در شهرداری مسجدسلیمان شرایط آنچنان سختی نیست افزود: خوشبختانه طی روزهای اخیر مشکلات تا حدودی حل شده و در مقایسه با سایر شهرداری ها در استان شرایط نسبتاً بهتری حکمفرماست.نیروهای پیمانی ما سه ماه و نیروهای رسمی نیز دو ماه حقوق خود را طلبکار می باشند.

وی ادامه داد: با وجود پرداخت بدهی های سنوات گذشته که شهرداری از طریق مراجع قضایی محکوم به پرداخت آنها می باشد ،باز هم توانسته ایم در حد توان خود پاسخگوی نیاز عوامل و پرسنل خود باشیم و با پیگیری هایی که در زمینه مطالبات و برخی منابع مالی داشته ایم امیدواریم که تا پایان مهرماه نیز حقوق تیرماه کارگران پرداخت شود.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: متأسفانه با بزرگنمایی برخی مشکلات موجود در شهرداری ، برخی دوستان مقاصدی خاص را دنبال می کنند که این موضوع جای تأسف دارد.ضمن اینکه شهرداری با وجود مشکلات مالی کنونی در بخش عمرانی نیز فعال می باشد.

حیدری در خاتمه اظهار داشت: بنده در طول دوران خدمت خود شرایط سخت تر از این را نیز تجربه نموده ام و شرایط فعلی شهرداری مسجدسلیمان در بحث پرداخت حقوق پرسنل شرایطی معمولی و عادی محسوب می ود.