استاندار خوزستان: اعتبار پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان صفر است
استاندار خوزستان: اعتبار پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان صفر است

شهر اولین ها//شریعتی اظهار داشت: پروژه احداث جاده اهواز به مسجدسلیمان که به صورت میان بر است و مسافت را ۴۰ کیلومتر کاهش می دهد در دستور کار قرار دارد. به گزارش شهر اولین ها،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست خبری که در مهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد در رابطه با وضعیت جاده […]

شهر اولین ها//شریعتی اظهار داشت: پروژه احداث جاده اهواز به مسجدسلیمان که به صورت میان بر است و مسافت را ۴۰ کیلومتر کاهش می دهد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شهر اولین ها،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست خبری که در مهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد در رابطه با وضعیت جاده های برون شهری استان گفت: چهارخطه شدن جاده ایذه در دستور کار است و عملیات بخشی از جاده هفتکل نیز آغاز شده و بخش دیگری نیز در آینده نزدیک فعال خواهد شد.

وی افزود: همچنین پروژه احداث جاده اهواز به مسجدسلیمان که به صورت میان بر است و مسافت را ۴۰ کیلومتر کاهش می دهد در دستور کار قرار دارد. اعتبارات این پروژه صفر است اما با اصرار و فشار به وزارت راه و شهرسازی، راهکارهایی برای صدور مجوز مناقصه این پروژه در نظر گرفته شده است تا مناقصه آن برگزار شود.

وزارت نفت نیز ۲۰ درصد از اعتبارات این جاده را پرداخت خواهد کرد. همچنین عملیات بهبود و تعریض جاده چذابه در حال انجام است و به دنبال آن هستیم که مسیر اهواز تا مرز چذابه تا پایان سال چهارخطه شود./آسماری