استاد کاوس غولی گله در جمع اعضای کمپین زنان بختیاری:خدمت و حمایت صادقانه شما از بانوان قابل ستایش است+تصاویر
استاد کاوس غولی گله در جمع اعضای کمپین زنان بختیاری:خدمت و حمایت صادقانه شما از بانوان قابل ستایش است+تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// لاله خدری: دیدار اعضای کمپین زنان بختیاری با استاد علم و ادب کاوس غولی گله برگزار گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، جمعی از اعضای کمپین زنان بختیاری در ادامه فعالیتهای فرهنگی،اجتماعی خود با کاوس غولی گله استاد باسابقه و خوشنام دانشگاه دیدار نمودند.کاوس غولی گله با ابراز […]

سایت خبری شهر اولین ها// لاله خدری: دیدار اعضای کمپین زنان بختیاری با استاد علم و ادب کاوس غولی گله برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، جمعی از اعضای کمپین زنان بختیاری در ادامه فعالیتهای فرهنگی،اجتماعی خود با کاوس غولی گله استاد باسابقه و خوشنام دانشگاه دیدار نمودند.کاوس غولی گله با ابراز خرسندی از ایجاد کمپین زنان بختیاری و فعالیتهای خیرخواهانه آنها افزود: همت و هدف شما که همانا خدمت و حمایت صادقانه از زنان بوده قابل ستایش است.

وی اظهار داشت:شما زنان تواناییهای زیادی دارید و باید این توانایی ها را با حضور موفق در اجتماع به دیگران نشان دهید.ضمن اینکه این کمپین می تواند فعالیتهای ارزنده ای به زنان ارائه کند و به زنان انگیزه و اعتماد به نفس بدهد و بایستی افراد دلسوزی که دغدغه ها،محدودیت ها و حل مشکلات زنان برایشان مهم است و تمایل به فعالیت در این زمینه را دارند به کمپین زنان دعوت کنید و از افرادی که در این راه برایتان ناامیدی،دلسردی و سنگ اندازی می کنند دوری کنید و مواظب سوء برداشت ها و نگاههای بدبینانه به این نوع فعالیتها هم باشید و برای رسیدن به اهدافتان صبور،آرام و همراه و همدل باشید.

ویکتوریا دقیقیان دبیر کمپین زنان بختیاری نیز در ادامه این نشست عنوان داشت: ما در وهله اول یک زن مقتدر بختیاری وبعد یک زن اصیل و توانمند ایرانی هستیم. ما به راحتی شکست نمی خوریم و از سختی،مشکلات و موانع نمی هراسیم و قله های زیادی را فتح خواهیم کرد.نیت و هدف همه ما خیر است ، ذره ای خودخواهی در ما رخنه نکرده و فقط به فکر همنوعان خود هستیم و این فعالیتها را برای آرامش درونی خود انجام می دهیم.

در پایان این نشست نیز به پاس سالها خدمات عاشقانه استاد غولی گله در حوزه علم و ادب ، لوح سپاسی از طرف کمپین زنان بختیاری به این فرهیخته ارزشمند اهداء گردید.

کمین زنان (4)کمین زنان (5)کمین زنان (2)کمین زنان (3)کمین زنان (1)