از شرق تا غرب آذربایجان با رکورددار ایل بختیاری
از شرق تا غرب آذربایجان با رکورددار ایل بختیاری

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی رکوردار ورزشهای  میان شهری در کشور مرحله نهم سفر خود به دور کشور را خاتمه داد. به گزارش شهر اولین ها، مسیر ۱۴۰ کیلومتری آذربایجان شرقی به غربی با گذر عالی محمدی از شهرهای تبریز و ارومیه خاتمه یافت. حسین عالی محمدی که با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی رکوردار ورزشهای  میان شهری در کشور مرحله نهم سفر خود به دور کشور را خاتمه داد.

به گزارش شهر اولین ها، مسیر ۱۴۰ کیلومتری آذربایجان شرقی به غربی با گذر عالی محمدی از شهرهای تبریز و ارومیه خاتمه یافت. حسین عالی محمدی که با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است مرحله دهم سفر خود را به نام پیشکسوتان ورزش آغاز نموده تا مسافت ۴۰۰ کیلومتری ارومیه تا سنندج را رکاب زند.
وی در گفتگو با شهر اولین ها بیان داشت: مرحله دهم سفر حدود پنج روز بطول خواهد انجامید تا پس از استان کردستان، در مراحل بعدی با گذر از استان های کرمانشاه و لرستان، به خوزستان و در نهایت مسجدسلیمان باز خواهم گشت.
عالی محمدی در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های تمامی شهروندان، جامعه ورزش و برادران داودی درمجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان ابراز امیدواری نمود تا با دعای خیر آنان گام دیگری برای سربلندی نام مسجدسلیمان در ورزش کشور برداشته شود.