از سرگیری دوباره تمرینات نفت جهت رویارویی با پیکان در هفته چهارم لیگ دسته اول
از سرگیری دوباره تمرینات نفت جهت رویارویی با پیکان در هفته چهارم لیگ دسته اول

سایت خبری شهر اولین ها// تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان برای رویرویی با تیم پیکان در هفته چهارم لیگ دسته اول از امروز آغاز می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،شاگردان فرزاد حافظی که پس از متحمل شدن اولین شکست فصل خود در بابل به مسجدسلیمان بازگشته اند تمرینات خود را بصورت جدی برای […]

سایت خبری شهر اولین ها// تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان برای رویرویی با تیم پیکان در هفته چهارم لیگ دسته اول از امروز آغاز می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،شاگردان فرزاد حافظی که پس از متحمل شدن اولین شکست فصل خود در بابل به مسجدسلیمان بازگشته اند تمرینات خود را بصورت جدی برای مصاف با پیکان آغاز خواهند کرد.در تیم نفت مسجدسلیمان بجز رسول حسینی دروازه بان تیم سایر بازیکنان از آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار هستند و تمرینات زردپوشان نیز عصر امروز پیگیری خواهد شد.

تیمهای نفت مسجدسلیمان و پیکان در فصل اخیر لیگ برتر نیز دو بار رودرروی هم قرار گرفته اند که هر دو بار به تساوی بدون گل دست یافته اند و اکنون نیز پس از ۸ ماه بار دیگر مقابل هم صف آرایی می کنند.از نکات جالب توجه این دیدار می توان به بازگشت دوباره میلاد سلیمان فلاح مهاجم فصل اخیر نفتی ها به مسجدسلیمان اشاره کرد.بازیکنی که در نیم فصل از زردپوشان جدا شد و به استقلال تهران پیوست روز جمعه با پیراهن پیکان مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

گفتنی ست دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران عصر روز جمعه ۱۳ شهریورماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود.