از سال گذشته تاکنون اتفاق افتاده است ؛ خودکشی ۸ نفر در اندیکا
از سال گذشته تاکنون اتفاق افتاده است ؛ خودکشی ۸ نفر در اندیکا

شهر اولین ها//دادستان شهرستان اندیکا اعلام کرد: سال گذشته تاکنون ۸ نفر در این شهرستان خودکشی کرده اند.   محمدعلی جلالی نژاد، از نرخ بالای خودکشی در شهرستان اندیکا انتقاد کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۸ فقره خودکشی در این شهرستان رخ داده است و با توجه به بافت سنتی منطقه این آمار […]

شهر اولین ها//دادستان شهرستان اندیکا اعلام کرد: سال گذشته تاکنون ۸ نفر در این شهرستان خودکشی کرده اند.

  محمدعلی جلالی نژاد، از نرخ بالای خودکشی در شهرستان اندیکا انتقاد کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۸ فقره خودکشی در این شهرستان رخ داده است و با توجه به بافت سنتی منطقه این آمار بسیار بالا می باشد.

وی افزود: مردم شهرستان اندیکا همگی از قوم بختیاری هستند و این قوم از لحاظ فرهنگی بسیار غنی می باشد و شایسته است بزرگان اقوام به این موضوع ورود کنند و از تکرار این اتفاقات ناخوشایند جلوگیری نمایند.

گفتنی است طی چند سال گذشته، نرخ خودکشی در شهرستان اندیکا رشد قابل ملاحظه ای داشته است و این موضوع باعث نگرانی فعالین اجتماعی این شهرستان شده است.

در سال های گذشته بارها مسئولین شهرستان از تشکیل کمیته ای برای بررسی این موضوع خبر دادند که هیچگاه از سرنوشت این کمیته ها و مصوبات آن خبری نشد.

نکته قابل توجه در مورد خودکشی ها در شهرستان اندیکا این است که درصد قابل توجهی از این پدیده در بین دختران عشایری شهرستان رخ می دهد./بسیج