ادامه سریال آتش سوزی های منطقه دشتگل / جنگل هایی که آتش امانشان نمی دهد…!
ادامه سریال آتش سوزی های منطقه دشتگل / جنگل هایی که آتش امانشان نمی دهد…!

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری :متأسفانه آتش سوزی های سریالی در منطقه دشتگل همچنان ادامه دارد و نیمه شب گذشته برای سومین بار طی یک ماه اخیر این منطقه دچار آتش سوزی گردید و این موضوع خسارت های جبران ناپذیری را به جنگل های بکر منطقه وارد کرده است. منوچهر ورناصری در گفتگو با […]

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری :متأسفانه آتش سوزی های سریالی در منطقه دشتگل همچنان ادامه دارد و نیمه شب گذشته برای سومین بار طی یک ماه اخیر این منطقه دچار آتش سوزی گردید و این موضوع خسارت های جبران ناپذیری را به جنگل های بکر منطقه وارد کرده است.

منوچهر ورناصری در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت:آتش سوزی در منطقه دشتگل از ساعت ۲ بامداد آغاز شده که به محض اطلاع نیروهای امدادی شهرستان به محل اعزام شده اند و همچنان در تلاش برای خاموش نمودن آتش هستند.

فرماندار اندیکا افزود: از آنجایی که آتش سوزی در منطقه ای با وجود صخره سنگها رخ داده امکان دسترسی و فرود عوامل امدادی به محل دشوار است از استان درخواست هلیکوپتر آب پاش برای اطفای حریق نموده ایم اما آنها اظهار داشتند که تنها برای انتقال نیروهای امدادی به منطقه در زمینه اعزام هلیکوپتر مساعدت خواهند کرد.

وی همچنین از گسترش آتش سوزی به دامنه ها و پایین دست ابراز نگرانی کرد و عنوان داشت:منطقه فعلی پوشش گیاهی و درختان آنچنانی ندارد اما نگرانی ما گسترش آتش به مراتع و جنگل ها خواهد بود و به همین خاطر نیروهای امدادی و عوامل محلی هم اکنون نهایت تلاش خود را برای مهار آتش سوزی بکار گرفته اند.