اخبار تیم نفت مسجدسلیمان/ سریال ادامه دار مصدومیت ها و داوری که برای نفتی ها خوش یمن بوده … !؟
اخبار تیم نفت مسجدسلیمان/ سریال ادامه دار مصدومیت ها و داوری که برای نفتی ها خوش یمن بوده … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// از سری رقابتهای هفته نهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فردا در ورزشگاه حافظیه میهمان فجرسپاسی شیراز خواهد بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، زردپوشان نفت در حالی مقابل تیم صدرنشین لیگ یک قرار خواهند گرفت که همچون هفته های گذشته از وجود میررسول حسینی […]

سایت خبری شهر اولین ها// از سری رقابتهای هفته نهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فردا در ورزشگاه حافظیه میهمان فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، زردپوشان نفت در حالی مقابل تیم صدرنشین لیگ یک قرار خواهند گرفت که همچون هفته های گذشته از وجود میررسول حسینی و علی کیانی فر بعلت مصدومیت استفاهد نخواهد کرد.ضمن اینکه امین مردانی نیز دیگر بازیکن مصدوم نفتی ها می باشد که به احتمال فراوان وی نیز به بازی فردا نخواهد رسید.

از سویی دیگر فجری ها که با سه برد متوالی در هفته های اخیر با وجود مشکلات عدیده مالی در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته اند در تلاش هستند تا نوار پیروزی های خود را تداوم بخشند .هرچند که نفتی ها نیز با دو برد پیاپی مقابل شهرداری اردبیل و مس کرمان و همچنین پیروزی احتمالی مقابل داماش گیلان که در مسجدسلیمان حضور نیافت با روحیه ای مضاعف در سیراز به میدان خواهند رفت.از اینرو جدالی تماشایی و زیبا را در استادیوم قدیمی حافظیه شاهد خواهیم بود.

داور خوش یمن دیدار فجرسپاسی و نفت را سوت می زند

دیدار فجرسپاسی شیراز- نفت مسجد سلیمان را سیدرضا مهدوی بهمراه جلیل شعرانی و مهدی شفیعی قضاوت خواهد کرد.زردپوشان نفت از این داور جوان خاطره خوبی دارند.مهدوی دو سال و در چهارچوب جام حذفی در ورزشگاه انقلاب کرج قضاوت دیدار سایپا و نفت را بر عهده داشت که زردپوشان در ضربات پنالتی موفق به حذف سایپا شدند و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

سیدرضا مهدوی داور 33 ساله اهل شهرستان زرند استان کرمان بوده که فوق ليسانس رشته مهندسي نفت می باشد و وي هم اكنون در شركت بلند آسمان كوير فعاليت مي كند.