اخبار تیم نفت؛ جدال نفتی ها با شهرداری اردبیل در غیاب سه بازیکن/شیران زاگرس در اندیشه جذب مهاجم
اخبار تیم نفت؛ جدال نفتی ها با شهرداری اردبیل در غیاب سه بازیکن/شیران زاگرس در اندیشه جذب مهاجم

سایت خبری شهر اولین ها// تیم نفت مسجدسلیمان که در پنج دیدار ابتدایی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور تنها یک گل بثمر رسانده و تا حدود زیادی در امر گلزنی با مشکل مواجه شده در صدد جذب یک مهاجم گلزن می باشد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از یک […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم نفت مسجدسلیمان که در پنج دیدار ابتدایی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور تنها یک گل بثمر رسانده و تا حدود زیادی در امر گلزنی با مشکل مواجه شده در صدد جذب یک مهاجم گلزن می باشد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از یک منبع آگاه ،از آنجایی که زردپوشان علیرغم کسب فرصتهای متعدد گلزنی طی دیدارهای اخیر تنها یک گل بثمر رسانده و یک پنالتی را نیز به هدر داده اند کادرفنی تیم را بر آن داشته تا در صدد جذب یک مهاجم گلزن باشند.اگر چه حضور فرشید علیزاده مهاجم گلزن فصل قبل نفت و گاز گچساران موجب شده بود تا حدود زیادی خیال نفتی ها از بابت گلزنی و خط حمله راحت باشد اما شرایط جور دیگری رقم خورده و نفتی ها با توجه به اینکه چندین جای خالی در لیست نفرات دارند تلاشهای خود را برای جذب یک مهاجم ششدانگ و گلزن آغاز کرده اند.

داور جوان البرزی ،قاضی دیدار شهرداری و نفت

داوران دیدار تیم های فوتبال شهرداری اردبیل و نفت مسجدسلیمان مشخص شدند و طبق اعلام کمیته داوران، میثم پور کریمان از کرج قضاوت این دیدار را به عهده خواهد داشت. همچنین محسن سلطانی و محمدرضا فتحی بعنوان کمک داور در این دیدار حضور خواهند داشت.
دیدار تیم های شهرداری اردبیل و نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۳۱ شهریور در اردبیل برگزار می شود.

جدال نفتی ها مقابل شهرداری در غیاب سه مصدوم

از اردوی تیم نفت خبر می رسد که زردپوشان در غیاب سه بازیکن خود به دیدار حریف اردبیلی خواهند رفت.بر این اساس رسول حسینی گلر اول نفتی ها که همچنان مصدوم است غایب حتمی تیم در دیدار آتی خواهد بود.همچنین علی جهانگیری و علی کیانی فر نیز بعلت مصدومیت زردپوشان را در دیدار این هفته همراهی نخواهند کرد.ضمن اینکه این تیم بازیکن محرومی را ندارد و بجز نفرات ذکر شده سایر بازیکنان در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.