اخبار تیم نفت؛بازگشت سرپرست سابق به اردوی تیم /خوش اقبالی های زردپوشان از داور دیدار با مس کرمان
اخبار تیم نفت؛بازگشت سرپرست سابق به اردوی تیم /خوش اقبالی های زردپوشان از داور دیدار با مس کرمان

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش: دیدار تیمهای فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس کرمان از سری رقابتهای هفته ششم لیگ دسته اول بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به واسطه تخلف تماشاگرانش در دیدار سال اخیر مقابل سپاهان به برگزاری سه دیدار بدون […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش: دیدار تیمهای فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس کرمان از سری رقابتهای هفته ششم لیگ دسته اول بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به واسطه تخلف تماشاگرانش در دیدار سال اخیر مقابل سپاهان به برگزاری سه دیدار بدون حضور تماشاگران محکوم شده بود ،روز چهارشنبه سومین جلسه محرومیت خود را سپری خواهد کرد.با وجود شایعات اخیر مبنی بر بخشش یک جلسه ای محرومیت تماشاگران مسجدسلیمانی ،دیدار روز چهارشنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می شود تا نفتی ها برای اولین ها در هفته هشتم و برای دیدار مقابل داماش گیلان حمایت هواداران پرشور خود را بهمراه داشته باشند.

سرپرست با تجربه زردپوشان باز می گردد…

از اردوی زردپوشان خبر می رسد که پس از دیدار با مس کرمان سرپرست سابق نفت مسجدسلیمان بار دیگر به تیم باز می گردد. حسین فرجی که سابقه سه ساله حضور در تیم نفت بعنوان سرپرست را در کارنامه دارد بار دیگر بعنوان سرپرست تیم نفت انتخاب شده و پس از طی دوران نقاهت خود که ناشی از عمل جراحی بوده بصورت رسمی کارش را با تیم آغاز خواهد کرد.آخرین حضور فرجی در تیم نفت به اوایل مهرماه ۹۲ باز می گردد که در آنروزها به یکباره و با کناره گیری وی از سرپرستی تیم نفت عیسی هندیجانی جانشین او شده بود.گفتنی است که در دیدار نفت و مس کرمان روح الله بهمنی بعنوان سرپرست موقت روی نیمکت تیم نفت حضور خواهد داشت.

خوش اقبالی های نفت از داور دیدار روز چهارشنبه  !؟

اسامی داوران دیدار نفت و مس از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده و قاسم واحدی با کمک فرهاد خوشنواز و محمدتقی حیدرپور این دیدار را قضاوت خواهد نمود.داور ۴۳ ساله اهل فسا که در این فصل دیدار سیاه جامگان-راه آهن در لیگ برتر را نیز قضاوت کرده پیش از این دو بار برای نفت مسجدسلیمان قضاوت کرده و دو بار نیز با پیروزی زردپوشان همراه بوده است.

اولین دیدار نفتی ها به سال ۸۹ در جام حذفی باز می گردد که نفتی ها در کرمان با یک گل مس را مغلوب کردند و قاسم واحدی قضاوت آن دیدار را بر عهده داشته است.ضمن اینکه در لیگ دسته اول سال ۹۰ نیز واحدی برای قضاوت نفت-ماشین سازی به مسجدسلیمان آمد که آن مسابقه نیز با پیروزی یک بر صفر شیران زاگرس خاتمه یافت. نکته جالب تر اینکه این داور ۱۲ بار برای مس کرمان قضاوت نموده که با ۲ پیروزی، ۹ تساوی و یک شکست برای کرمانی ها همراه بوده است و می توان گفت این داور برای نفتی ها بیش از کرمانی ها خوش اقبال بوده است.